امام جمعه همدان.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مسئله عزل و نصب‌ها دخالتی نمی‌کنم و این امر باید بر اساس قانون صورت بگیرد و در این زمینه باید قانون‌گرایی را مد نظر قرار دهیم.
کد خبر: ۹۹۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ 30 September 2021
 نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در مسئله عزل و نصب‌ها دخالتی نمی‌کنم و این امر باید بر اساس قانون صورت بگیرد و در این زمینه باید قانون‌گرایی را مد نظر قرار دهیم. 

به گزارش تابناک همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی پنج‌شنبه ۸ مهرماه در شورای ادارای استان همدان با اشاره به اینکه انتخاب مدیر کل‌ها را استاندار باید انجام دهد، افزود: اگر در عزل و نصب‌ها سهم خواهی ورود پیدا کند و کار سیاسی انجام دهیم خیانت به منافع مردم است و اگر مسئولان و مردم ملزم به اجرای قانون شوند بسیاری از مشکلات حل می‌شود. 

وی در ادامه بیان کرد: اشتغال جوانان مشکل جدی در همدان است و استان باید برای این مشکل برنامه جامعی داشته باشد و تلاش مضاعفی در این زمینه انجام شود. 

شعبانی‌موثقی درباره مشکل آب استان گفت: مردم مشکل زیادی را در این رابطه احساس نکردند، اما کمبود آب نیازمند برنامه جامع و بلند مدت است و امروز باید فکر کنیم تا ۲۰ سال آینده با مشکل مواجه نشویم و به عبارت دیگر چرا وقتی دچار مشکل شدیم باید دنبال چاره باشیم بنابراین مدیر خوب باید برای آینده برنامه داشته باشد. 

وی در رابطه نظارت بر قیمت‌ها هم بیان کرد: مردم انتظار دارند دولت در این زمینه بیشتر نظارت داشته باشد و متاسفانه شاهد گرانی زیادی در برخی از اقلام مانند برنج و برخی از میوه‌ها و شلوغی صف نانوایی‌ها هستیم.

امام جمعه همدان در ادامه اظهار کرد: گفتمان غالب بین مسئولین باید خدمت به مردم باشد و حاشیه‌ها نباید توانشان را تضعیف کند و خدمتگزاری را از بین ببرد، به عبارتی نباید مشغول به حاشیه‌ها شویم و باید مراقب آن‌ها باشیم. 

شعبانی‌موثقی اضافه کرد: حاشیه‌ها مربوط به برخی از افراد است و مردم از ما کار و حل مشکلات را می‌خواهند و حاشیه رفتن آسیب به خودمان و خیانت به مردم است بنابراین دامن زدن به حاشیه‌ها عقلانی نیست.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار