رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: دو کشتی‌گیر همدان در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات امید‌های جهان حضور دارند.
کد خبر: ۹۹۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 11 September 2021
رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: دو کشتی‌گیر همدان در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات امید‌های جهان حضور دارند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از فارس؛ حمیدرضا یاری امروز در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به حضور دو کشتی‌گیر همدانی در تیم ملی، اظهار کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی امید در حال برگزاری است که دو کشتی‌گیر همدانی نیز در این اردو حاضر هستند.

وی ادامه داد: این دو کشتی‌گیر برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید در مسابقات درون تیم شرکت کرده و پس از برتری برابر رقبا، به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: داریوش، ولی زاده در وزن ۶۱ کیلوگرم و مهدی حاجیلویان در وزن ۹۲ کیلوگرم در رقابت با رقبای خود برای تصاحب دوبنده تیم ملی جهت شرکت در مسابقات امید‌های جهان به میدان می‌روند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی کادرفنی تیم ملی امید، در وزن ۶۱ کیلوگرم، داریوش، ولی زاده از همدان باید برابر مجید داستانی به روی تشک برود و اگر پیروز میدان شود در یک بازی دیگر برابر برنده دیدار کریمی و خسروی خواهد رفت تا در نهایت با کسب پیروزی برابر رقبا، به مسابقات جهانی اعزام شود.

یاری بیان کرد: در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز یک دوره مسابقه دوره‌ای بین مهدی حاجیلوئیان از همدان و مبین عظیمی و حسین جلالی‎نژاد برگزار خواهد شد و برنده این دوره باید مقابل امیرحسین فیروز‌پور به روی تشک برود که برنده این دیدار، دوبنده تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

وی گفت: این مسابقات درون تیمی تا اواسط مهرماه در اردوی تیم ملی برگزار خواهد شد و امیدواریم این دو کشتی‌گیر همدانی بتوانند با تلاش و پشتکار خود و همچنین دعای خیر مردم همدان، راهی مسابقات جهانی شوند.

رئیس هیأت کشتی استان همدان خاطرنشان کرد: رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهان، روز‌های ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه به میزبانی کشور صربستان و در شهر بلگراد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار