رئیس پلیس آگاهی استان، از شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی زاغ زن و کشف ۷ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ 07 July 2021
 رئیس پلیس آگاهی استان، از شناسایی و دستگیری باند سارقان غیر بومی زاغ زن و کشف ۷ فقره سرقت خبر داد.

 به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اسد بیگی"، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در شهر همدان و بهار، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان  قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، مالباختگان در ساعت کاری بانک‌ها پس از دریافت وجه نقد (مبالغ بالا) و قرار دادن آن در خودرو خود، پس از طی مسافتی در سطح شهر برای چند لحظه جهت انجام امور شخصی وسیله نقلیه خود را ترک و پس از برگشتن متوجه سرقت پول شده اند.

 این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: با اقدامات خاص پلیسی، خودروی سارقان شناسایی و در استعلامات به عمل آمده متصرف خودرو به همراه همدستش که دارای سوابق کیفری بودند، شناسایی شدند.

 وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان مازندران، سارقان در شمال کشور و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ آنان توقیف و در بازرسی از آنان، مبلغ ۸۷ میلیون ریال وجه نقد کشف که در بررسی‌های بعدی مشخص شد وجه مذکور در شهرستان آمل با شیوه زاغ زنی سرقت شده است.

 این مقام انتظامی بیان کرد: با عنایت به مستندات جمع آوری شده سارقان تاکنون به ۷ فقره سرقت در سطح شهر همدان، بهار و لالجین اعتراف کرده اند و مالباختگان شناسایی و پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادسرا ارسال شده است.

 رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: با توجه به شیوه‌های نوین انتقال پول، شهروندان محترم از حمل وجه نقد با مبالغ زیاد خودداری کرده و از روش‌های الکترونیکی موجود استفاده نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار