فرماندار همدان:همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ذیربط باید با همزایی و همکاری برای ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اقدام کنند.
کد خبر: ۹۵۵۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 13 April 2021
اولین جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان به ریاست فرماندار با دستور کار بررسی اقدامات انجام شده و در دست اجرا به منظور ساماندهی ورودی‌های شهر همدان با حضور شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط تشکیل شد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی با بیان اینکه وضعیت ورودی‌های شهر همدان زیبنده مرکز استان نیست گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ذیربط باید با همزایی و همکاری برای ساماندهی ورودی‌های شهر همدان اقدام کنند.

فرماندار همدان با اشاره به لزوم تکمیل طرح ساماندهی بلوار سردار شهید همدانی افزود: بخشی از اصلی‌ترین ورودی شهر همدان نیز در حوزه شهرداری جورقان است که باید برای ساماندهی آن برنامه مشخص با زمانبندی ارایه نماید.

وی اضافه کرد: فعالیت واحد‌های عرضه مواد غذایی در حاشیه مسیر‌های ورودی شهر همدان بعضا باعث توقف پر خطر خودرو‌های سبک و سنگین می‌شود که باید نحوه فعالیت و جابجایی آن‌ها مورد بررسی قرار بگیرد.

محمدی اجرای طرح توسعه گلخانه‌ها در اراضی کوره‌های آجرپزی جورقان را از جمله اقدامات مورد نیاز برای بهبود وضعیت این منطقه دانست و تاکید کرد: اجرای هر طرحی باید مبتنی بر ملاحظات مورد نیاز، آینده نگری و با ترسیم افق مشخص باشد.

وی با اشاره به فعالیت واحد‌های عرضه سنگ مزار در بلوار بهشت افزود: جابجایی این واحد‌ها نیز در دستور کار شهرداری منطقه ۳ همدان قرار دارد که باید هر چه سریعتر انجام و طرح پیش بینی شده برای حاشیه این بلوار در سالجاری به سرانجام برسد.

فرماندار همدان یادآور شد: بخشی از ورودی‌های اصلی مرکز استان نیز خارج از محدوده شهرداری‌ها و ساماندهی آن از جمله وظایف راه و شهرسازی است که انتظار داریم در این راستا اقدام نمایند.

تکمیل کندرو بلوار شهید همدانی، فعالیت غیر مجاز و سد معبر بعضی از واحد‌های صنفی عرضه مواد غذایی، اجرای جداره سبز آرامستان در بلوار بهشت همدان، اجرای طرح میدان مقابل ورودی روستای سنگستان، سامانهی میدان شهید همدانی و ساماندهی ورودی همدان از جاده کرمانشاه محدوده شهرداری مریانج و طرح‌های فضای سبز ورودی‌های شهر همدان از جمله مباحث طرح شده در این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار