حمیدرضا نوروزی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی از سوی اداره اوقاف خدمات درمانی دریافت کرده‌اند گفت: بیش از یکصد میلیون تومان تجهیزات و عرضه اقلام مختلف برای مراکز درمانی و خدمات به همشهریان از اسفند سال گذشته تا کنون از سوی این اداره هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 12 October 2020
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه بخش موقوفه سیف‌الدوله ملایر همچنان پیشتاز در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی است گفت: در حال حاضر بخش ۲۵ تختخوابی موقوفه سیف‌الدوله ملایر در بیمارستان امام حسین (ع) به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش فارس، حمیدرضا نوروزی با اشاره به اقدامات اداره اوقاف از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار کرد: این اقدامات در راستای خدمت به همشهریان و برای پیشگیری و مهار کرونا انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی از سوی اداره اوقاف خدمات درمانی دریافت کرده‌اند گفت: بیش از یکصد میلیون تومان تجهیزات و عرضه اقلام مختلف برای مراکز درمانی و خدمات به همشهریان از اسفند سال گذشته تا کنون از سوی این اداره هزینه شده است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: طی چند هفته اخیر نیز ۷۰ میلیون تومان تجهیزات پزشکی و درمانی و پیشگیرانه از سوی این اداره به بیمارستان امام حسین (ع) ملایر و سایر مراکز درمانی شهرستان اهدا شده است.

وی افزود: این هزینه شامل تجهیزات پزشکی از جمله ماسک سه لایه، ماسک n ۹۵، برانکارد، دستگاه طب‌سنج، دستگاه اکسیژن‌سنج و... بوده که تهیه و در خدمت همشهریان در اختیار مجموعه بهداشت درمان شهرستان قرار گرفته است.

نوروزی با اشاره به اینکه تمام هزینه از محل موقوفات شادروان سیف‌الدوله و در راستای نیت واقف بوده است گفت: در حال حاضر نیز بخش ۲۵ تختخوابی موقوفه سیف‌الدوله ملایر در بیمارستان امام حسین (ع) به بیماران خدمات ارائه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بخش موقوفه سیف‌الدوله ملایر همچنان پیشتاز در ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی است که علاوه بر شهروندان ملایر پایلوت بیماران حاد کرونایی برای شهر‌های جنوب استان نیز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار