سعید شرفی درباره استقبال همدانی‌ها از سینما در دوران شیوع کروناویروس گفت: با تمام تلاش‌هایی که انجام شد و اکران فیلم‌های روز مردم همچنان از سینما‌ها استقبال نمی‌کنند.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 21 September 2020
مدیر سینما‌های مؤسسه بهمن سبز همدان اعلام کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم «آبادان یازده ۶۰» در سینما‌های همدان اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا، سعید شرفی بیان کرد: این فیلم در سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر به روی پرده خواهد رفت و علاقمندان به هنر هفتم می‌توانند به صورت نیم بها به تماشای آن بنشینند.

وی درباره استقبال همدانی‌ها از سینما در دوران شیوع کروناویروس گفت: با تمام تلاش‌هایی که انجام شد و اکران فیلم‌های روز مردم همچنان از سینما‌ها استقبال نمی‌کنند.

شرفی استقبال نکردن مردم از فضای سینما را حق طبیعی آن‌ها دانست و یادآور شد: سینما‌های همدان محل امنی از نظر سلامت هستند چراکه تمامی پروتکل‌های بهداشتی با دقت در آن رعایت می‌شود.

مدیر سینما‌های مؤسسه بهمن سبز همدان ادامه داد: گندزدایی و ضدعفونی فضا‌های مختلف سینما پس از هر سانس انجام و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود بنابراین شرایط ایده‌آلی برای مخاطبان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه حتی در شرایط پرتردد تنها ۵۰ درصد ظرفیت سینما‌ها اشغال می‌شود، گفت: در شرایط فعلی با توجه به استقبال کم، تردد محدود و عدم ازدحام جمعیت مخاطبان قطعاً سینما از دیگر فضا‌های عمومی امن‌تر است و در حال حاضر تنها یک درصد فضای سینما‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار