یک فعال قرآنی با اشاره به اینکه این محفل هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ به مدت ۱۵ دقیقه برای هر قاری برگزار خواهد شد، گفت: پخش آنلاین این محفل از صفحات pyambahiraii۹۰ و khabar_qurani و nahavand_qurani در اینستاگرام خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 10 August 2020
مدیر واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان نهاوند گفت: امسال همزمان با دهه ماه محرم بزرگ‌ترین محفل قرآنی کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیام بحیرایی اظهار کرد: بزرگ‌ترین محفل قرآنی کشور از شب اول محرم به مدت ۱۰ شب با حضور ۲۰ تن از قاریان بین‌المللی و ممتاز کشوری به صورت مجازی و از طریق اینستاگرام برگزار خواهد شد.

این فعال قرآنی با اشاره به اینکه این محفل هر شب از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ به مدت ۱۵ دقیقه برای هر قاری برگزار خواهد شد، گفت: پخش آنلاین این محفل از صفحات pyambahiraii۹۰ و khabar_qurani و nahavand_qurani در اینستاگرام خواهد بود.

وی بیان کرد: استاد محمدجواد موسوی درچه‌ای، محمدحسن موحدی، خسرو امینی، هادی رحیمی، سیدعلی موسوی، وحید نظریان، احسان بیات، احمد رحیمی، رضا رحمانی و امین عبدی تعدادی از قاریان بین المللی ممتاز کشوری حاضر در این محفل هستند.

بحیرایی خاطرنشان کرد: سیدجاسم موسوی، محمد کاکاوند، حسین شالچی، هادی موحد امین، محمدجواد پناهی، مجید فقیه، حسین حسنگاویار، حبیب صداقت، حسین کولیوند و سعید (مختار) دهقان از دیگر قاریان حاضر در این محفل خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار