نمایندگان مجمع معتمدین ولایتمدار و کارآمد محلات همدان طی مراسمی از مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری و برخی از کارکنان آن اداره تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۸۸۴۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 05 August 2020
نمایندگان مجمع معتمدین ولایتمدار و کارآمد محلات همدان طی مراسمی از مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری و برخی از کارکنان آن اداره تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش تابناک همدان، در آغاز مراسم نمایندگان مجمع معتمدین ضمن ابراز تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و رخداد‌های ده ماهه گذشته اداره پیشگیری اظهار داشتند که زحمات خالصانه، رفع تبعیض بین مناطق پایین شهر و بالای شهر و تلاش‌های دلسوزانه و بی وقفه آن مدیریت در ایجاد رضایتمندی و خدمت به مردم به ویژه محلات محروم مایه مباهات و دلگرمی شهروندان همدانی می باشد. 

در ادامه جلسه محمدعلی گلشن به ارائه گزارشی از اتفاقات شاخص رخ داده در ده ماهه اخیر همچون راه اندازی مرکز فرماندهی شبانه روزی اداره، تنطیم شیوه نامه سازمانی در راستای بهبود روش‌ها و نحوه تعامل با مردم، یکپارچه سازی و اصلاح دستورالعمل برخورد با تعمیرات از جمله اساسی، جزئی و ... در راستای رضایت شهروندان بالاخص اهالی مناطق محروم، برگزاری کلاس‌های آموزشی پرسنل عملیاتی به صورت دوره ای، پایش تصویری و سیستم ردیاب ناوگان رادشیدو GPS خودرو‌های عملیاتی، ارتباط رادیویی انبار مرکزی در جهت سهولت ترخیص اموال و ... پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا در آینده شاهد اتفاقات خوب و شایسته در راستای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان همدانی در شهر باشیم.

در انتهای این جلسه طی مراسمی با اعطای لوح یادبود از تلاش‌های اخیر آن مدیریت و پرسنل خدوم اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری تقدیر و تشکر بعمل آمد.
حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار