مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان:
حسن ظفری با بیان اینکه مساکن مهر دارای متقاضی تکمیل و عملا پرونده مسکن مهر در استان همدان بسته شده است، گفت: از تعداد ثبت کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن ۱۶۹ متقاضی به مدیریت بنیاد مسکن در شهرستان‌های ذکر شده مراجعه کردند که از این تعداد بانک‌ها برای ۱۱۵ نفر افتتاح حساب کردند و فقط ۳۳ نفر واریز وجه داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 05 August 2020
حسن ظفری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه مساکن مهر دارای متقاضی تکمیل و عملا پرونده مسکن مهر در استان همدان بسته شده است، اظهار کرد: در شهرستان‌هایی که مساکن مهر دارای متقاضی فعال نیست این پروژه‌ها تحت عنوان اقدام ملی مسکن به راه و شهرسازی واگذار شده است.

به گزارش عصر همدان؛ وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق در خصوص اقدام ملی مسکن در استان گفت: انتظار ما از رسانه‌ها این است که به مسئله اطلاع رسانی طرح اقدام ملی مسکن بپردازند چرا که در صورت عدم آگاهی متقاضیان، مهلت تکمیل درخواست و آورده اعتباری با مشکل مواجه خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به پایان ثبت نام اولیه در این طرح ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ۶ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر مسئولیت ساخت اقدام ملی را پذیرفته که شامل شهر‌های سرکان، تویسرکان، نهاوند، کبودراهنک، بهار و اسدآباد است.

ظفری با بیان اینکه در این شهر‌ها بیش از پنج هزار متقاضی ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد، پرونده بیش از ۲ هزار نفر ناقص است و باید مجددا تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تعداد متقاضیانی که تکمیل فرآیند کردند کم است، گفت: از تعداد ثبت کنندگان ۱۶۹ متقاضی به مدیریت بنیاد مسکن در شهرستان‌های ذکر شده مراجعه کردند که از این تعداد بانک‌ها برای ۱۱۵ نفر افتتاح حساب کردند و فقط ۳۳ نفر واریز به حساب انجام داده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با تاکید بر لزوم تکمیل درخواست ثبت نام و مراحل اداری و بانکی مسکن ملی، اظهار کرد: افرادی که متقاضی اقدام ملی مسکن هستند با مراجعه به سامانه این طرح نسبت به تکمیل در خواست خود اقدام کنند چرا که این طرح متقاضی محور است.

ظفری با اشاره به اینکه این طرح منتظر اقدام جدی مردم است، ادامه داد: با تکمیل مراحل ثبت نام، مرحله عملیاتی این طرح در شهرستان‌هایی که مسئولیت آن با بنیاد مسکن است شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما منتظر تکمیل فرایند ثبت نام توسط مردم و واریز آورده آنان هستیم، افزود: این طرح علاوه بر آورده مردم دارای ۱۰۰ میلیون تسهیلات با سود ۱۸ درصد است که البته احتمال کاهش سود این تسهیلات وجود دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت در شهرستان‌های ذکر شده خبر داد و گفت: با تکمیل فرآیند‌های ثبت نام و واریز آورده به دنبال آغاز فعالیت عمرانی این طرح هستیم.

ظفری در خصوص برخی شهر‌ها که در آن‌ها ثبت نام اقدام ملی صورت نگرفته است اظهار کرد: در شهر فامنین و قروه درگزین مسکن مهر فاقد متقاضی وجود دارد که پیمانکار آماده واگذاری آن است.

وی در خصوص مسکن ملی و جایابی آن در شهرستان رزن نیز گفت: زمینی که برای اقدام ملی مسکن در این شهر در نظر گرفته شد چندان مطلوب نبود و ما به دنبال جایابی بهتر این طرح در این شهرستان هستیم.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار