نوراله زاده با تشکر از عوامل مجموعه میدون اظهار داشت: این برنامه باعث رقابت در بین افرادی که می‌خواهند کسب وکاری را راه اندازی کنند شده است و بسیاری از برندگان باتوجه به مطرح شدن طرح هایشان و برخورداری از سرمایه گذاران حتی از دریافت جایزه تسهیلات صندوق امتناع کردند و موفق شدند کسب وکار خود را رونق بخشند.
کد خبر: ۸۴۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 01 May 2020

دکتر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در نشستی صمیمی با داوران و عوامل فنی مسابقه تلویزیونی استعدادیابی شغلی میدون دیدار کرد.

به گزارش تابناک همدان؛ در این مراسم نوراله زاده با تشکر از عوامل مجموعه میدون اظهار داشت: این برنامه باعث رقابت در بین افرادی که می‌خواهند کسب وکاری را راه اندازی کنند شده است و بسیاری از برندگان باتوجه به مطرح شدن طرح هایشان و برخورداری از سرمایه گذاران حتی از دریافت جایزه تسهیلات صندوق امتناع کردند و موفق شدند کسب وکار خود را رونق بخشند.

هاشمی تهیه کننده برنامه میدون با اشاره به استقبال مردم از این مسابقه، ضمن تشکر از همراهی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و همکاری مدیران این مجموعه گفت: در فصل قبل برنامه کم وکاستی‌های داشتیم، اما با برنامه ریزی جدید تلاش می‌کنیم کسب وکار‌های بیشتری را معرفی کنیم تا باعث رونق اقتصادی واجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری در سال جهش تولید گردد.

در این مراسم داوران و عوامل برنامه تلویزیونی میدون با اهدا یک جلد کلام الله مجید از زحمات دکترنوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید که با حمایت از کارآفرینی واشتغال از این برنامه حمایت کردند تقدیر و تشکر نمودند، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز با تشکر از داوران وکلیه عوامل هدایای به رسم یادبود تقدیم آن‌ها نمود.
 
 
میدون؛ میدانی برای عرض اندام طرح های کارآفرینانه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار