پیمان ترکمانه بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در ۱۶۰۰ مدرسه، ۵۳ مرکز نیکوکاری محلات در استان و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ 24 February 2020
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری امسال از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه به مدت ۳ روز با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر،ترکمانه با تشریح برنامه‌های جشن نیکوکاری تصریح کرد: کمیته امداد استان همدان همچون سال‌های گذشته و در آستانه سال نو و عید نوروز با استقرار پایگاه‌های این جشن در سراسر استان کمک‌های مردم نوع‌دوست را دریافت و در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رساند.

ترکمانه گفت: جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفند در تمامی پایگاه‌های کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه با همکاری صداوسیما، پایگاه مقاومت بسیج، سازمان دانش‌آموزی و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال در ۱۶۰۰ مدرسه، ۵۳ مرکز نیکوکاری محلات در استان و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان افزود: ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری تهیه‌شده باهدف کمک به نیازمندان توزیع می‌شود.

وی گفت: مردم نیکوکار استان همدان در جشن نیکوکاری سال گذشته دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار