فرماندار ملایر از روند ثبت نام داوطلبان ورود به مجلس ابراز رضایت کرد و گفت: براساس رصد‌هایی که انجام شده بود پیش بینی ثبت نام ۳۰ نفر را داشتیم، اما با این استقبال انتظار می‌رود این رقم به ۵۰ نفربرسد.
کد خبر: ۸۰۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 03 December 2019

فرماندار ملایر از روند ثبت نام داوطلبان ورود به مجلس ابراز رضایت کرد.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، فرماندارملایر در سومین روز ثبت نام داوطلبان حضور در مجلس یازدهم با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه گفت: حضور شما عزیزان موجب دلگرمی دست اندرکاران امر انتخابات است.

 ولدی با اشاره به ثبت نام ۱۷ نفر دراین سه روز اظهار داشت: استقبال داوطلبان چشمگیراست.

وی افزود: براساس رصد‌هایی که انجام شده بود پیش بینی ثبت نام ۳۰ نفر را داشتیم، اما با این استقبال انتظار می‌رود این رقم به ۵۰ نفربرسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: بین ارکان انتخابات شهرستان یعنی هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت، هماهنگی و همدلی قابل قبولی وجود دارد و به همین دلیل تاکنون تخلفی گزارش نشده است و امیدواریم این روند تا پایان زمان انتخابات و معرفی منتخبان مردم فهیم ملایر تداوم داشته باشد.

معاون استاندار تاکید کرد: به داوطلبان توصیه می‌کنم برای انجام فرآیند ثبت نام، اصل مدارک و کلیه مدارک خواسته شده دراطلاعیه ستادانتخابات کشور را به همراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت:: توصیه دیگراینکه این عزیزان امر ثبت نام را به روز‌های پایانی موکول نکنند.

فرماندارویژه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: هر داوطلبی که از مراحل بررسی هیئت‌های اجرایی و نظارت عبورکرده و وارد عرصه انتخابات شود برای ما محترم است و ما موظف به صیانت از رای مردم به عنوان یک امانت هستیم.

ولدی تصریح کرد: ازحضوربانوان به عنوان بخش مهم جامعه دراین عرصه استقبال می‌کنیم و نگاه جنسیتی به امر انتخابات نداریم.

وی با اشاره به کامل بودن اعضای هیئت‌های اجرایی در بخش‌ها و مرکز شهرستان اظهار کرد: این جزو افتخارات ملایر در عرصه انتخابات و متعهد بودن عوامل به اجرای نص قانون است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ملایر به تشکیل تیم تشریفات برای استقبال از داوطلبان اشاره کرد و گفت: درراستای تکریم این عزیزان، داوطلب و همراهان از ورودی فرمانداری مورداستقبال قرارگرفته و تا دفتر فرماندار همراهی می‌شوند که پس از پذیرایی و گفتگوی اولیه، این همراهی تا محل ثبت نام ادامه دارد.

وی با قدردانی مجدد از اصحاب رسانه عنوان کرد: دراین شرایط حساس کشور بایستی همگان برای برگزاری انتخاباتی آبرومند و پرشور تلاش کنیم.
 
همدلی و قانونمندی برای انتخاباتی پرشور
 
همدلی و قانونمندی برای انتخاباتی پرشور
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار