سردار سالار آبنوش افزود: شهید همدانی در سوریه ثابت کرد که داشتن تجهیزات و تسلیحات نظامی شرط پیروزی نیست؛ بلکه انسان خدامحور است که می‌تواند دشمن را شکست دهد.
کد خبر: ۷۸۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ 06 October 2019
معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: شهید همدانی اعتقاد داشت که به اجنبی نمی‌توان اعتماد کرد بلکه با بهره‌مندی از مدیران جهادی می‌توان بحران‌ها را مدیریت کرد.

به گزارش تسنیم، سردار آبنوش با اشاره به ویژگی‌های برجسته اخلاقی «حبیب سپاه» اظهار داشت: شهید همدانی برخاسته از توده و قلب مردم بود و خود را از جنس آن‌ها می‌دانست.

وی افزود: او بدون بهره‌مندی از جایگاه خانوادگی یا مادی برجسته با تلاش خود توانست جایگاه ارزشمندی پیدا کرده و گام به گام در مکتب انقلاب اسلامی رشد کرد.

آبنوش که افتخار خود را شاگردی در مدرسه سردار سرلشکر همدانی می‌داند، تصریح کرد: حاج حسین جرأت تصمیم‌گیری در لحظه‌های سخت را به ما آموخت و در دوران دفاع مقدس و شرایط سخت جنگ ثابت کرد که با داشتن مدیران جهادی می‌توان بحران‌ها را مدیریت کرد.

وی بیان کرد: شهید همدانی نه تنها در جبهه و جنگ که در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ هم نقش تعیین کننده‌ای داشت و شجاعانه و مدبرانه در برابر فتنه‌گران ایستاد و در یک کلام، شاگرد واقعی مکتب ولایت بود.

دوست و همرزم شهید همدانی مطرح کرد: این شهید بزرگوار که خود فرزند دفاع مقدس بود از دفاع مقدس یک فرهنگ ساخته و به مردم معرفی کرد که ایستادگی و مقاومت از اصول آن بود.

آبنوش، استکبارستیزی را ویژگی برجسته سردار حسین همدانی دانست و تصریح کرد: شرف و غیرت ایرانی و انقلابی در وجود او متجلی بود و تأکید داشت که به اجنبی نمی‌توان اعتماد کرد.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج اعلام کرد: شهید همدانی درس «ما می‌توانیم» را به ما آموخت و در سوریه اژد‌های چند سر را شکست داد.

آبنوش افزود: شهید همدانی در سوریه ثابت کرد که داشتن تجهیزات و تسلیحات نظامی شرط پیروزی نیست؛ بلکه انسان خدامحور است که می‌تواند دشمن را شکست دهد.

وی، ولایت‌مداری و پیروی محض از ولایت و رهبری را ویژگی بارز شهید همدانی دانست و گفت: وی این روحیه را همیشه به همراه داشت و همین سبب شد تا با یک اشاره رهبر معظم انقلاب عازم سوریه شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر ضرورت عبرت‌گیری از ماجرای «غدیر» تصریح کرد: هرگاه امّت، امامشان را تنها بگذارند به بیراهه می‌روند و اگر زیر پرچم امام قرارگیرند بر همه قدرت‌ها پیروز می‌شوند.

آبنوش اعلام کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی با بهره‌مندی از مکتب ولایت فقیه، اقتدار و شکوه بی‌نظیری در جهان یافته و از قدرت بازدارندگی برخوردار شده است.

به گزارش تسنیم، سردار حاج حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه بود که از جوانی با حضور در مبارزات انقلابی ایفای نقش کرده و در دوران دفاع مقدس و فتنه ۸۸ هم نقش تعیین کنند‌ه‌ای داشت.

او با فرماندهی نیرو‌های مردمی در سوریه توانست گروه اسلام ستیز داعش را به زانو درآورده و ۱۶ مهر ۹۴ پس از سال‌ها مجاهدت در عملیات مستشاری ردای شهادت بر تن کرده و قافله سالار شهدای مدافع حرم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار