فرماندار اسدآباد همچنین با اشاره به اینکه سپاه در بحث امنیتی و عمرانی اقدامات قابل تقدیری دارد، افزود: در ۲۶ مرداد همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن تعدادی پروژه در محله محمود بیگی شامل رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت و زیباسازی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 10 August 2019
فرماندار اسدآباد گفت: بازسازی ساختمان‌های آسیب‌دیده از سیل شهرستان اسدآباد باید تا قبل از آغاز فصل سرما به پایان برسد.

به گزارش تسنیم، مجید درویشی در ستاد پشتیبانی از اردو‌های جهادی و هجرت دانش‌آموزی اظهارداشت: کار ارزیابی واحد‌های خسارت دیده شهری و روستایی اسدآباد پس از پایان بارندگی‌ها شروع شده و مشخص شد از ۲ هزار و ۲۰۰ واحد ارزیابی شده تعداد ۱۴۰۰ واحد احداثی و ۶۶۷ واحد تعمیری هستند.
 
وی با اعلام اینکه مرحله اجرای ساخت ۱۴۰ واحد آغاز شده است، افزود: در مرحله اول ۳۰۸ فقره تسهیلات در رابطه با ساختمان‌های احداثی به شهرستان تخصیص یافت که همه آن‌ها به بانک‌ها معرفی و عقد قرارداد شدند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه از ۶۶۷ واحد تعمیری مرحله اجرایی ۱۰۲ واحد آغاز شده است، تصریح کرد: بازسازی مساکن آسیب دیده از سیل باید تا پیش از آغاز زمستان به پایان برسد.

درویشی با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی از اردو‌های جهادی بسیج، نقش موثری در ارتقا کیفیت پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها دارد، ابراز کرد: احداث و بازسازی ۲۵ واحد از مساکن تخریب شده روستایی سهمیه سپاه این شهرستان بوده که با کمک دستگاه‌ها و با استفاده از توان و ظرفیت بسیج می‌توان این سهمیه را محقق کرد.

وی از افتتاح ۷ پروژه بازسازی مساکن روستایی آسیب از سیل در هفته دولت خبرداد و گفت: تعدادی از واحد‌ها نیز در هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار اسدآباد همچنین با اشاره به اینکه سپاه در بحث امنیتی و عمرانی اقدامات قابل تقدیری دارد، افزود: در ۲۶ مرداد همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن تعدادی پروژه در محله محمود بیگی شامل رنگ آمیزی جداول، لکه گیری آسفالت و زیباسازی به بهره برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیرو‌های در حال آموزش در فنی و حرفه‌ای در رشته برق گفت: از ظرفیت این نیرو‌ها برای کاهش هزینه‌ها در بحث برق‌کشی ساختمان‌های آسیب دیده، استفاده شود.

درویشی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ میلیارد تومان پروژه قرار است در این شهرستان انجام شود که تعدادی از این پروژه‌ها توسط سپاه محقق می‌شود.

وی افزود: احداث ۴ خانه عالم، احداث سوله ورزشی در محله محمود بیگی، تکمیل ساختمان پزشک قانونی، ۲۰ پروژه تکمیل و نگهداری گلزار شهدا، بهسازی ۴۷ روستا و آسفالت جاده ۱۵ روستا از جمله اقدامات در دست انجام در این شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد نیز بیان کرد: سهمیه سپاه شهرستان در رابطه با بازسازی مساکن آسیب دیده از سیل ۲۵ واحد بوده که از این تعداد ۲۵ باب احداثی و ۵ واحد تعمیری بوده است.

الیاسی با اشاره به پیشرفت ۲۵ درصدی سهمیه اختصاص یافته به بسیج شهرستان در رابطه با بازسازی و تعمیر ساختمان‌های آسیب دیده عنوان کرد: تاکنون توسط بسیج شهرستان ۱۴۷ میلیون تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی برای ساخت و تعمیر مساکن آسیب دیده شهرستان جمع آوری شده است.
 
وی بیان کرد: رسانه‌ها با اطلاع رسانی‌های خوب خود نقش موثری در جمع آوری هر چه بیشتر کمک‌های مردمی در راستای بازسازی، احداث و تعمیر مساکن آسیب دیده ناشی از سیل شهرستان دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار