یک تولیدکننده بیان کرد: نبود نقدینگی برای خرید محصول اولیه و صادرات محصول مهمترین مشکل تولیدکنندگان است.
کد خبر: ۷۶۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 05 August 2019
فرماندار شهرستان رزن گفت: در حال حاضر ۱۶ واحد در رزن غیرفعال است که دو واحد به خط تولید برگردانده شده و هنوز ۱۴ واحد هنوز تعطیل است.

به گزارش ایسنا، سیدرضا سلامتی به همراه خبرنگاران از واحد‌های صنعتی شهرستان به منظور رسیدگی به مشکلات واحد‌ها بازدید کرد و گفت: به دستور مدیر ارشد استان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها تشکیل شده که با این اتفاق رسیدگی به مشکلات در زمان کمتری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تعطیلی بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی است، افزود: حفظ اشتغال و گسترش و توسعه بنگاه‌های درحال فعالیت در اولویت ستاد تسهیل قرار دارد.

سلامتی با بیان اینکه درصد قابل توجهی از واحد‌های ما با ظرفیت اسمی خود کار نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: باید راهکار‌های لازم برای توسعه فعالیت این واحد‌ها فراهم کرد که این موضوع در قالب ستاد تسهیل شهرستان رسیدگی می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۶ واحد غیرفعال است که دو واحد به خط تولید برگردانده شده و ۱۴ واحد باقی مانده است که با تسهیلاتی که ارائه می‌شود به چرخه فعالیت برمی گردند.

در این تور رسانه‌ای به مشکلات دو واحد صنعتی پرداخته شد به طوریکه مدیرعامل شرکت فراورده‌های غذایی بینا رزن در جمع خبرنگاران گفت: این شرکت ۲۰ سال است که فعالیت خود را در تولید شیرخشک‌های صنعتی و لبنیات آغاز کرده است.

غفاری با بیان اینکه شرکت بینا رزن فعالیت خود را با ۷۰ نیرو آغاز کرد و در حال حاضر با ۱۴۰ پرسنل فعالیت خود را ادامه می‌دهد، افزود: عمده محصولات شرکت شامل شیر خشک، پودر آب پنیر، پودر پنیر، انواع پودر‌های طعم دهنده و انواع پنیر‌ها است.

 وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار این شرکت توانسته به دانش تولید طمع دهنده‌ها و رنگ‌های طبیعی خوراکی دست یابد که بیش از ۱۰۰ طعم دهنده جدید تولید می‌کنیم.
 
این تولیدکننده در پایان بیان کرد: نبود نقدینگی برای خرید محصول اولیه و صادرات محصول مهمترین مشکل تولیدکنندگان است.

مدیرعامل شرکت قطعه سازان رزن نیز در این بازدید گفت: از سال ۸۶ کار خود را آغاز کردیم و ۱۳۰ نفر پرسنل در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

پیروی ادامه داد: در این واحد شلنگ‌های ترمرز و شلنگ‌های هیدرولیک فرمان تولید می‌شود به طوریکه به طور متوسط ماهیانه یک میلیون قطعه تولید داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار