مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برگزاری کنگره سراسری شعر کودک و نوجوان در همدان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیازمند ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار است که باید در سفر ریاست جمهوری برای تأمین اعتبار ارائه شود.
کد خبر: ۷۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 14 August 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: برگزاری کنگره سراسری شعر کودک و نوجوان در همدان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیازمند ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار است که باید در سفر ریاست جمهوری برای تأمین اعتبار ارائه شود.

به گزارش تسنیم، فاضل عبادی در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان همدان اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان همدان با هم‌افزایی و تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی همراه است و امسال برنامه‌های متنوعی برگزار شده و در دستور کار اجرا هستند.

وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت مفاخر استان همدان افزود: گسترش و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد امسال مورد توجه قرار گرفت و در این راستا تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به ۵۳۰ مرکز افزایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اجرای کارهای فرهنگی و هنری به اهالی این حوزه‌ها واگذار شده است، تصریح کرد: ۲۸ مرداد جشنواره ملی باباطاهر شاعر نامی استان همدان برگزار می‌شود و همچنین به منظور برقراری عدالت فرهنگی امسال جشنواره تئاتر استانی به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در مهر ماه نیز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان و جشنواره فیلم نوجوان به میزبانی همدان برگزار می‌شود و همچنین جشنواره‌های ادبی در نیمه دوم سال پیگیری می‌شوند.

عبادی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در آذرماه امسال گفت: همدان باید به قطب فرهنگی کودک و نوجوان کشور تبدیل شود در این راستا برگزاری کنگره سراسری شعر کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در دستور کار است که اجرای آن نیازمند ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار است و باید در سفر ریاست جمهوری برای تأمین اعتبار مورد نیاز ارائه شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز با اشاره به پروژه‌های اورژانس اجتماعی اظهار داشت: اکنون سه شهرستان اسدآباد، فامنین و رزن پایگاه اورژانس اجتماعی ندارند و تکمیل پروژه‌های اورژانس اجتماعی نیازمند تأمین اعتبار است.

اکبر سوری افزود: خرید و احداث مجمتع خدمات بهزیستی بهار، احداث اورژانس اجتماعی شهید مدنی همدان و پروژه ساخت ساختمان برای اورژانس اجتماعی شهرستان کبودرآهنگ نیز در برنامه است که نیازمند تأمین اعتبار است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد شهرک سلامت سالمندی در همدان بیان کرد: انجام طب سنتی، مراقبت در مرکز شبانه‌روزی، ویزیت در منزل و مراقبت در منزل از برنامه‌‍هایی است که برای تأمین سلامت سالمندان مورد توجه است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: ۶ مرکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در سه گروه سنی زیر ۱۸ سال در استان همدان وجود دارد که این مراکز استیجاری هستند و باید ساختمان مجزایی برای آنها تهیه شود.

وی عنوان کرد: پرونده ۷۲۰ معلول نیازمند تشکیل شده است که نیازمند خدمات توانبخشی هستند و همچنین ۲۰۰ نفر از مددجویان متقاضی تأمین مسکن هستند که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار