مدیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به اینکه هفته عفاف و حجاب تنها ویژه بانوان نیست، اظهار کرد: ما با کارت پستال‌هایی که روی آن نوشته شده مرد خانواده نماد غیرت است از آقایان تکریم می‌کنیم تا پویش غیرت و غیرت‌مندی را در جامعه احیا کنیم.
کد خبر: ۷۶۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 13 July 2019
ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان از برگزاری نمایشگاهی به مناسب هفته عفاف و حجاب با فعالیت ۷ غرفه معرفی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در میدان امام خبر داد و گفت: برنامه ویژه و اختامیه این مراسم امروز ۲۰ تیرماه در محل پیاده‌راه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
به گزارش ایکنا، برگزاری غرفه‌های عفاف و حجاب در میدان امام همدانصابریون، مدیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان  اظهار کرد: به مناسب هفته عفاف و حجاب ۷ غرفه معرفی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در میدان امام برگزار شده است.
وی افزود: در اختتامیه این مراسم قرعه‌کشی ویژه افراد شرکت‌کننده در مسابقه برگزار می‌شود.
مدیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: این غرفه‌ها از ساعت ۶ الی ۲۲ در میدان امام برپاشده است که هر غرفه در زمینه حجاب و ترویج آن فعالیت می‌کند.
صابریون گفت: این نمایشگاه به همت ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ قرآنی، هیئت پیروان عترت خواهران استان همدان، حامیان امربه‌معروف و نهی از منکر، معاونت فرهنگی شهرداری، استانداری و فرمانداری برگزار شده است.
وی یادآور شد: غرفه مشاوره که هم‌زمان با حضور دو مشاور در زمینه مسائل اعتقادی، پاسخ به شبهات، مشاوره‌های سبک زندگی صحیح، خانواده و مسائل ازدواج فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه در غرفه «بهترین‌ها برای شما» با تبلیغ پوشش اسلامی و ارائه الگوی اسلامی و ترویج پوشش کامل که چادر است، برای افراد خاکستری که داری حجابی به اصطلاح کم هستند از آن‌ها با پوشش اسلامی و چادر عکس یادگاری و رایگان گرفته می‌شود.
مدیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان ادامه داد: غرفه کودکان با طرح مباحث چالشی و بحث برانگیز در زمینه حجاب برای کودکان و هم‌چنین اجرای برنامه‌های متنوع و کشیدن نقاشی و دادن اجازه فعالیت می‌کنیم.
وی افزود: در غرفه کتابخوانی نیز افراد در مسابقه کتابخوانی کتاب گل پوش که جایزه آن سفر به مشهد مقدس است شرکت می‌کنند که در امروز همزمان با اختتامیه از افراد قرعه‌کشی به عمل می‌آید.
صابریون هدف از برگزاری این نمایشگاه را طرح مسائل گفتگو محور اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه به صورت چهره به چهره با نیاز سنجی‌های انجام شده افراد به حجاب کامل دعوت و تشویق می‌شوند.
صابریون مدیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به اینکه هفته عفاف و حجاب تنها ویژه بانوان نیست، اظهار کرد: ما با کارت پستال‌هایی که روی آن نوشته شده مرد خانواده نماد غیرت است از آقایان تکریم می‌کنیم تا پویش غیرت و غیرت‌مندی را در جامعه احیا کنیم.
وی بیان کرد: ما در جنگ نرم از سوی دشمن به سر می‌بریم که باید با مجموعه کار‌های اثر گذار موجب احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار