آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه باید از متولیان برگزاری این جشنواره کتابخوانی که برای معرفی امام رضا (ع)، حضرت جواد (ع) و حضرت معصومه (س) در نظر گرفته شده، قدردانی کرد، گفت: خوشبختانه مردم ما که همواره سربلند از امتحان‌های مختلف بیرون آمدند در این جشنواره نیز شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۷۴۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 25 May 2019
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی اقدام شایسته‌ای برای شناخت امام رضا (ع) است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله موسوی اصفهانی در مورد برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی با اشاره به اینکه شناخت ائمه اطهار (ع) مسئله‌ای بسیار مهم است اظهار داشت: کسب بصیرت، معرفت و شناخت حقیقی ائمه اطهار (ع) در حد توان بر همه دوستداران، شیعیان و ارادتمندان معصومین (ع) واجب است.

وی با بیان اینکه نه تنها برای شیعیان بلکه برای همه جهانیان که طالب حق و حقیقت هستند، معرفت و شناخت ائمه اطهار (ع) ضروری است، افزود: یکی از بهترین راه‌ها برای شناخت ائمه (ع)، مطالعه و تحقیق درباره این شخصیت‌های الهی است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان با اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم که در ایران اسلامی در خدمت امام رضا (ع) هستیم، گفت: ما علاوه بر اینکه افتخار زیارت و توسل به امام رضا (ع) را داریم باید بیشتر در راه شناخت ایشان و البته فرزندان و پدران و خواهر امام رضا (ع) حضرت معصومه (س) تلاش کنیم.

موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی که برای شناخت امام رضا (ع) و خصوصیت ایشان یک اقدام شایسته است، عنوان کرد: خوشبختانه منابع غنی برای شناخت و معرفی امام رضا (ع) و سایر ائمه در دسترس است.

وی با بیان اینکه باید از متولیان برگزاری این جشنواره کتابخوانی که برای معرفی امام رضا (ع)، حضرت جواد (ع) و حضرت معصومه (س) در نظر گرفته شده، قدردانی کرد، گفت: خوشبختانه مردم ما که همواره سربلند از امتحان‌های مختلف بیرون آمدند در این جشنواره نیز شرکت می‌کنند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری با تأکیدبر اینکه توصیه می‌کنیم که خانواده‌ها و عموم مسلمانان در این جشنواره نورانی شرکت کنند، تصریح کرد: با شناخت اهل بیت در درجه اول قلب ما نورانی می‌شود.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به اینکه امام رضا (ع) فرموده‌اند که «محاسن کلام ما را برای مردم تشریح کنید، خود مردم با شنیدن این سخنان به سمت ما حرکت می‌کنند» افزود: لازم است که همه اقشار مختلف در رده‌های سنی متفاوت در این جشنواره که به نام نامی امام رضا (ع) است، شرکت کنند تا ضمن نورانی شدن قلوب، اطلاعات و آگاهی، عشق ما به اهل بیت (ع) افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار