حجت الاسلام حسین علی قمری نیا اظهار داشت: تبلیغات اسلامی کبودرآهنگ با توجه به دعوت و استقبال مردمی از روحانیون برای انجام فرایض دینی و تبلیغ دین اسلام و تبیین و گسترش معارف اسلامی در ماه رمضان ۱۲۱ نفر از مبلغان و مبلغات را به روستا‌های شهرستان کبودرآهنگ اعزام کرده است.
کد خبر: ۷۴۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 25 May 2019
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودرآهنگ از اعزام ۱۲۱ نفر مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام قمری نیا خاطرنشان کرد: محور کار این مبلغان و مبلغات بیشتر تبیین احکام الهی ویژه نوجوانان و جوانان، پرسش و پاسخ دینی، برگزاری جلسات قرآن، تفسیر قرآن کریم، اقامه نماز جماعت و نهج البلاغه است.

وی با بیان اینکه خواهران مبلغه نیز در این ماه الهی به مناطق مختلف کبودرآهنگ اعزام شده‌اند، افزود: این روحانیون شامل روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، روحانیون طرح هجرت و نیز روحانیون بومی شهرستان هستند.

وی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۴ نقطه از شهرستان کبودرآهنگ خبر داد و گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۴ نقطه از شهرستان از جمله مسجد اعظم شهر کبودرآهنگ، مسجد جامع شهر شیرین سو، روستای دستجرد و آقکند در روز‌های ۲۱، ۲۰، ۱۹ ماه رمضان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا گفت: در این مراسم برنامه‌های فرهنگی مختلفی از قبیل: قرائت دعای عهد، زیارت آل یاسین، دعای توسل، زیارت عاشورا، دعای امین الله، دعای جوشن کبیر برپایی سفره صلوات همراه با مداحی مداحان اهل بیت (ع)، ختم قرآن کریم اجرا می‌شود.

وی گفت: در این مراسم معنوی اعتکاف مبلغین هر مسجد به سخنرانی و بیان احکام و معارف دینی می‌پردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار