فرمانده ناحیه سپاه همدان با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید الگوی اقتصاد مقاومتی را به کار گیریم اظهار کرد: در جنگ اقتصادی باید بر یکدیگر رحم کرده و دیگران را بر خود ترجیح دهیم.
کد خبر: ۷۴۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ 24 May 2019
علی بقایی گفت: خرمشهر‌های امروز به شرطی آزاد می‌شوند که تبعیت ما از ولایت و فرماندهی کل قوا صد درصدی باشد.

به گزارش فارس، بقایی با بیان اینکه تبعیت از ولایت در همه مراحل راهگشا، هادی و پیشبرنده است اظهار کرد: در مقطعی از زمان که فرماندهی کل قوا بر عهده بنی‌صدر بود که خیانتکار از آب درآمد و نمی‌خواست از جبهه‌ها حمایت کند و معتقد بود باید زمین بدهیم تا زمان بگیریم، نیرو‌های انقلابی و سربازان رهبری، چشم و گوششان به دهان ولایت بود.

وی با بیان اینکه وقتی امام سخن از آزادسازی خرمشهر، سوسنگرد و یا شکست حصر آبادان می‌زد سربازانش از همه توان خود بهره می‌بردند افزود: امروز نیز مقام معظم رهبری به ما می‌فرماید که دشمن در حوزه فرهنگی و اقتصادی آرایش جنگی به خود گرفته است پس باید در این عرصه تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه همدان با اشاره به اینکه در حوزه نظامی به دلیل توان بالای جمهوری اسلامی دشمن خیال آرایش هم به خود نمی‌دهد تصریح کرد: ما امروز در حوزه اقتصادی و فرهنگی باید آرایش جنگی بگیریم.

وی ادامه داد: بار‌ها مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید فرمودند که ما در رفتار‌های خود باید قرارگاهی عمل کنیم و در این حوزه ببینیم که حضرت آقا چه فرمایشی دارند و حوزه مأموریتی ما را چگونه مشخص می‌کنند؟

بقایی با بیان اینکه خرمشهر‌های امروز به شرطی آزاد می‌شوند که تبعیت ما از ولایت و فرماندهی کل قوا صد درصدی باشد خاطرنشان کرد: اگر وحدت نداشته باشیم، هر فردی برای خود دشمن می‌سازد، فردی که باید دوست باشد به دشمن بدل می‌شود و احزاب به خودشان مشغول می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این صورت دشمن اصلی ما که امریکا، رژیم صهیونیستی و دولت‌های مستکبر هستند فراموش می‌شوند گفت: امروز ما برای فتح خرمشهر‌ها حتما باید با دانش و بینش رفتار کنیم.

وی با اشاره به اینکه دلیل پیروزی فاتحان خرمشهر تبعیت از رهبری و ترجیح دادن دیگری بر خود بود افزود: همه همت آن روز مردان خدا جنگ و دفاع شد و امروز نیز مدیران و مسؤولان ما باید آرایش مدیریت جنگ اقتصادی قرار گرفته و در قرارگاه مستقر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار