ابراهیم جمالی با اشاره به افزایش غیرواقعی قیمت مسکن در ماه‌های اخیر، تصریح کرد: در بهمن سال گذشته قیمت هر متر مربع آپارتمان در مناطق بالا شهر همدان از جمله استادان ۱۰ میلیون تومان بوده که در حال حاضر به ۱۸ تا ۲۰ میلیون رسیده است.
کد خبر: ۷۴۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 23 May 2019
رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با اشاره به افزایش قیمت مسکن از بهمن سال گذشته تا کنون، گفت: در اردیبهشت امسال ۱۱۶۶ قرارداد خرید، فروش و اجاره مسکن در همدان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا، جمالی اظهارکرد: در بهمن سال گذشته ۸۶۹ قرارداد، اسفند ماه ۱۰۳۴ قرارداد و در فروردین امسال ۴۹۵ قرارداد خرید و فروش اجاره مسکن توسط مشاورین املاک همدان منعقد شده است.

وی با اشاره به افزایش غیرواقعی قیمت مسکن در ماه‌های اخیر، تصریح کرد: در بهمن سال گذشته قیمت هر متر مربع آپارتمان در مناطق بالا شهر همدان از جمله استادان ۱۰ میلیون تومان بوده که در حال حاضر به ۱۸ تا ۲۰ میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت هر متر مربع آپارتمان در منطقه پردیس در بهمن سال گذشته ۷ میلیون تومان بوده که هم‌اکنون به ۱۲ میلیون تومان رسیده است، افزود: در اعتمادیه قیمت هر متربع آپارتمان از ۶ میلیون تومان در بهمن سال گذشته به ۹ میلیون تومان رسیده است.

جمالی با اشاره به تغییر قیمت مسکن در محلات مرکزی شهر همدان، تأکید کرد: قیمت مسکن در بلوار کاشانی از ۴ میلیون تومان به ۶ میلیون تومان رسیده و در محله پاسداران نیز از ۴ میلیون تومان به ۵.۵ تا ۶ میلیون تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان اظهارکرد: در منطقه خضرو مجید آباد قیمت هر متر مربع مسکن از یک میلیون تومان به ۱.۵ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: در شهرک مدنی قیمت هر متر مربع واحد مسکونی از ۲.۵ میلیون تومان به ۳.۵ میلیون تومان و شهرک فرهنگیان از ۳.۵ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان رسیده است.

جمالی خاطرنشان کرد: در شهرک بهشتی نیز هر متر مربع آپارتمان از ۴ میلیون تومان به ۶ میلیون تومان و در شهرک الوند ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۴.۵ میلیون تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک همدان با اشاره به اینکه قیمت رهن و اجاره در ۲ ماه اول امسال ۲۰ درصد افزایش یافته است، ادامه داد: به طور میانگین در کل شهر همدان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار