معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در نشست مشترک با مدیرعامل، معاونین و مدیران صندوق کارآفرینی امید گفت: عملیات بانکداری و تأمین مالی در جهان به اکوسیستم بانکداری تبدیل شده است.
کد خبر: ۷۳۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰ 24 April 2019

معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در نشست مشترک با مدیرعامل، معاونین و مدیران صندوق کارآفرینی امید با اشاره به ورود فناوری‌های جدید و تغییراتی که در نظام بانکداری در دنیا بوجود آمده است، گفت: عملیات بانکداری و تأمین مالی در جهان به اکوسیستم بانکداری تبدیل شده است.

به گزارش تابناک همدان، دکتر معمارنژاد در این نشست که با حضور دکتر ربیعی، رئیس هیأت مدیره صندوق کارآفرینی امید برگزار شد ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات و عملکرد صندوق با اشاره به بحث ایجاد شغل که از مهمترین اهداف صندوق است اظهار داشت: برای ایجاد شغل احتیاج به کارخانه نیست، در دنیا ۳۰% اشتغال در حوزه صنعت، ۶۰%در حوزه خدمات و ۱۰% در حوزه کشاورزی است.

وی افزود: توجه به زنجیره‌های مشاغل و حوزه‌های گردشگری و بوم گردی علی الخصوص در روستا‌ها می‌تواند نقش موثری در ایجاد شغل در این مناطق داشته باشد.

معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه با اشاره به موضوع بانکداری آینده اظهار داشت: در دوره فعلی نیاز مشتریان تغییر پیدا کرده است، ما با نسل Z. یا نسل اینترنت مواجه هستیم که ترجیح می‌دهند تمامی خدمات را به صورت اپلیکیشن‌های موبایلی دریافت نمایند و باید نحوه سرویس دهی ما نیز متناسب با نیاز‌های این نسل باشد.

دکتر معمارنژاد افزود: ظهور فناوری‌های جدید نظیر بلاک چین، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و... منجر به تغییر اکوسیستم بانکداری و تامین مالی در جهان شده است.

دکتر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این مراسم به تشریح مدل‌های حمایتی، استراتژی‌ها و عملکرد صندوق کارآفرینی امید در حمایت از خیریه‌های اشتغال زا، پرداخت تسهیلات اشتغال طرح‌های مشارکتی و غیر مشارکتی، اشتغال روستایی و... پرداخت.

در ادامه گزارشی از سامانه حقوقی و نظارتی (سحام) و عملکرد شرکت فنام (شاخه فناوری مالی صندوق کارآفرینی امید) به معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه گردید.
 
عملیات بانکداری و تأمین مالی در جهان به اکوسیستم بانکداری تبدیل شده است
 
عملیات بانکداری و تأمین مالی در جهان به اکوسیستم بانکداری تبدیل شده است
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار