شهردار همدان گفت: از مدیران و کارشناسان روابط عمومی مدیریت شهری همدان انتظار می‌رود که با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، نحوه اطلاع‌رسانی را به صورت حرفه‌ای و جامع‌تر با بهره‌گیری از روش‌های نوین، انعکاس دهند.
کد خبر: ۷۳۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 21 April 2019

در چهارمین صحن شورای اسلامی شهر همدان از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های شورای شهر و شهرداری تجلیل شد.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، شهردار همدان گفت: با توجه به گستردگی عملکرد مجموعه شهرداری‌ها، ضرورت اطلاع‌رسانی به‌موقع در فضای مجازی و رسانه‌ها مشهود است.

 تجلیل از روابط عمومی‌های مدیریت شهری همدان
عباس صوفی با اشاره به اینکه مردم آگاهی لازم از عملکرد شهرداری ندارند، افزود: از  مدیران و کارشناسان روابط عمومی مدیریت شهری همدان انتظار می‌رود که با تقویت نقاط  قوت و رفع نقاط ضعف، نحوه اطلاع‌رسانی را به صورت حرفه‌ای و جامع‌تر با بهره‌گیری از روش‌های نوین، انعکاس دهند.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به‌ویژه روزنامه هگمتانه، اظهار کرد: سال گذشته ۱۸۷ پروژه در شهر داشته‌ایم؛ در حالیکه امسال ۴۴۰ پروژه فعال تعریف شده است که می‌بایست اطلاع‌رسانی به‌موقع در این زمینه جدی‌تر گرفته شود.

 
 
رئیس شورای شهر همدان در این جلسه، گفت: از روابط‌عمومی‌های شورا و شهرداری همدان انتظار می‌رود که مدیران شهری را در همه زمینه‌ها، کمک دهند.

کامران گردان ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه روابط عمومی‌های مدیریت شهری، افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، حتی برای دلگرمی مردم هم شده، باید اطلاع‌رسانی شود؛ بنابراین آگاهی مردم از عملکرد و کارکرد‌های شهرداری ضرورت دارد.

نایب رئیس شورای شهر همدان در ادامه گفت: اطلاع‌رسانی عملکرد مدیریت شهری باید برای عموم شهروندان ترسیم شود.

حمید بادامی‌نجات با تأکید بر بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضا‌های مجازی، بیان کرد: روزنامه هگمتانه به تنهایی نمی‌تواند سلایق جامعه را تأمین کند.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان هم گفت: مجموعه روابط عمومی‌ها باید اطلاع‌رسانی خدمات مدیریت شهری را تقویت کنند.

حسین قراباغی با تأکید بر اینکه رضایتمندی مردم، پشتیبانی نظام را به دنبال دارد، ابراز امیدواری کرد در زمینه خبررسانی واقعیت‌های مدیریت شهری همدان، پیش‌رو باشیم.

در ادامه علی فتحی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی ایفا می‌کند، گفت: در نظر گرفتن بودجه مستقل واضافه‌کاری‌ها، فراهم کردن تجهیزات مورد نظر، عدم همکاری تنگاتنگ امور مالی، نداشتن قرارداد برخی از همکاران فعال و نبود نیروی انسانی لازم و همچنین چند پستی بودن از جمله مشکلات و درخواست‌های حوزه روابط عمومی مطرح است که می‌بایست مورد پیگیری قرار گیرد.

گفتنی است؛ روابط عمومی شهرداری همدان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به عنوان برترین روابط عمومی شهرداری‌های استان برگزیده شده است.
تجلیل از روابط عمومی‌های مدیریت شهری همدان
 
 تجلیل از روابط عمومی‌های مدیریت شهری همدان
 
 
 
 
تجلیل از روابط عمومی‌های مدیریت شهری همدان
 
تجلیل از روابط عمومی‌های مدیریت شهری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار