حمید حمزه‌لو اظهار کرد: عصر دیروز ۹ نفر از زائران عراقی در یک خودروی ون در مسیر ملایر ـ. اراک دچار حادثه شدند که بعد از اعلام به اورژانس بلافاصله مصدومان به دو بیمارستان امام حسین (ع) و بیمارستان غرضی انتقال یافتند.
کد خبر: ۷۳۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸ 19 April 2019
مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی ملایر با اشاره به اینکه ۹ زائر عراقی در مسیر ملایر ـ. اراک به خاطر لغزنده بودن جاده دچار حادثه شدند، از فوت یکی از این زائران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه مصدومان سریع در بخش‌های مختلف بستری شدند گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، امروز یکی از مصدومان زن به خاطر شدت جراحات وارده فوت کرد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی ملایر افزود: سه نفر از زائران زن نیز در بخش جراحی زنان و یک نفر نیز در بخش جراحی مردان بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند.

وی با بیان اینکه حال مابقی مصدومان رضایت‌بخش است گفت: امیدواریم هرچه سریعتر شاهد سلامتی این زائران باشیم.

در ادامه یکی از مسوولان بخش اورژانس بیمارستان غرضی ملایر نیز با بیان اینکه چهار تن از مصدومان از شب گذشته در این بیمارستان بستری هستند گفت: این مصدومان همگی آقا هستند و حال عمومی آن‌ها مساعد است.

این زائران به قصد زیارت اماکن مقدسه از عراق راهی کشورمان شده بودند که در ۲۰۰ کیلومتری شهر زنگنه به علت شدت بارندگی و لغزنده بودن جاده دچار حادثه شدند و خودروی آن‌ها آسیب جدی دید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار