حجت الاسلام شعبانی موثقی از مردم خواست که در سازندگی و بازسازی مناطق سیل زده کشور دولت را یاری کنند و افزود: دولت به تنهایی قادر به این کار نیست و مردم همچنان مسئولان را یاری کنند چراکه بودجه دولت برای بهسازی مناطق آسیب دیده محدود است بنابراین کمک‌های مردمی قطع نشود.
کد خبر: ۷۳۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ 19 April 2019
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان جوانان را موتورمحرک جامعه دانست و گفت: جوانان پیشگام حرکت‌های انقلابی در جامعه هستند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان ضمن گرامیداشت روز ارتش و تبریک هفته جوان اظهارکرد: با جوانان می‌توان به سوی تمدن اسلامی رفته و زمینه را برای ظهورامام زمان (عج) فراهم ساخت.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه جوانان نقش اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند، افزود: کسانی که اینگونه نقش موثری در جامعه دارند باید در مکتب الهی رشد و تربیت پیدا کنند.

وی به جوانان توصیه کرد برای پایداری انقلاب اسلامی وظهور هرچه زودتر امام زمان (عج) بر نفس خود غلبه کنند و ادامه داد: در کنار تربیت و رشد دینی باید نیاز‌های جوانان مرتفع شود که اشتغال بزرگترین نیازمندی این قشر است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه برای فراهم کردن زمینه ظهور حضرت، ولی عصر (عج) نیازمند جوانان شاداب، پویا و با انگیزه هستیم، تصریح کرد: هفته جوان فرصت مناسبی است تا مسئولان برای حل مشکلات بیکاری، ازدواج و مسکن جوانان جدی‌تر ورود پیدا کرده و تدابیرلازم اندیشیده شود تا شاهد گره گشایی مشکلات این قشر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تقوای الهی بالاترین عزت انسان درعالم است، ادامه داد: انسان در قیامت یا به عزت می‌رسد یا به ذلت برای همین خداوند درقرآن کریم راه رسیدن به هر یک از این‌ها را فرموده است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به اینکه کسی نمی‌تواند در مقابل اراده خداوند بایستد، اضافه کرد: مدیریت هستی در درست اراده خداوند است.

وی با اشاره به اینکه عزت نهایی ازآن اهل بیت (ع) است، یادآور شد: تقوای امروز هرکسی راه روشن مسیرش به بهشت ابدی است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به روز ارتش و حماسه آفرینی‌های این قشر از ۸ سال دفاع مقدس تا کنون اشاره کرد و گفت: اقدام خودسرانه ترامپ علیه سپاه وحدت بین ارتش و سپاه و ملت اسلامی را بیش از پیش کرد.

وی ادامه داد: ارتش روحیه خدمتگزاری و مردمی بودن خود را در گرفتاری‌های سیل اخیر نیز دوباره ثابت کرد و نشان داد این نیروی مخلص برای نجات جان مردم در هر شرایطی آماده جانفشانی است.

وی در پایان خواستار توجه ویژه مردم به برگزاری جشن‌های باشکوه ایام شعبانیه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار