مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، دبیر فدراسیون کشتی و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی‌پور برگزار شد و حمیدرضا یاری برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۷۳۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 17 April 2019
با رای مجمع حمیدرضا یاری برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان همدان انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، در این مجمع مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این که قرار است در مجمع انتخابات هیئت کشتی با خرد جمعی برای ورزش اول همدان تصمیم‌گیری شود اظهار داشت: همدان در کشتی کشور دارای جایگاه بود، اما به دلایل مختلف نتوانست جایگاه خود را حفظ کند.

محسن جهانشیر افزود: جایگاه کشتی همدان جایگاه فعلی نیست و همه برای بازگشت کشتی همدان به دوران اوج خود باید تلاش کنند.

وی با اشاره به این که برای رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشتی کشور باید دست به دست هم بدهیم عنوان کرد: اعضای مجمع باید مسئولیت انتخاب خود را بپذیرند که در غیر اینصورت حواشی بسیاری همانند گذشته برای ورزش اول استان ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: هیئت‌های ورزشی بازوان اداره کل ورزش و جوانان هستند و هیئت کشتی و رئیس جدید هیئت حمایت می‌کند.

دبیر فدراسیون کشتی نیز در این مجمع با بیان این که مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بسیار تلاش کرد تا مجمع انتخاباتی به موقع برگزار شود اظهار داشت: رئیس هیئت کشتی برای پیشرفت ورزش اول کشور و استان همدان بار سنگینی بر دوش خواهد داشت و امیدواریم رئیس جدید هیئت همدان بتواند کشتی استان را به جایگاه اصلی خود برساند. 

رضا لایق افزود: مردم کشتی دوست همدان از جامعه کشتی گلایه دارند، چون کشتی همدان جایگاه رفیعی داشته و این جایگاه را به مرور از دست داده است. 

وی با بیان این که باید برای بازگشت اعتماد مردم همدان به کشتی تلاش شود گفت: اگر مازندران در کشتی موفق است به دلیل حضور خانواده‌ها در کنار سالن‌ها و تشک‌های کشتی است.

لایق تاکید کرد: این اتفاق باید در همدان رخ دهد و مردم همدان دوباره به سالن‌های کشتی نزدیک شوند. 

وی تصریح کرد: با همدلی و برنامه ریزی کشتی همدان می‌تواند به جایگاه اصلی خود بازگردد. 

بعد از سخنان دبیر فدراسیون کشتی مراسم رای گیری برای تعیین رییس ۴ ساله هیئت کشتی استان همدان آغاز شد. 

حمیدرضا یاری، وحید بیگم جانی، حمید مومیوند، محمد فتحی ومیثم مصطفی جوکار نامزد‌های این انتخابات بودند که قبل از آغاز رای گیری بیگم جانی و جوکار به نفع حمید یاری کنار کشیدند و مومیوند و فتحی بدون حمایت از نامزد دیگری از حضور در انتخابات انصراف دادند تا یاری به عنوان تنها نامزد مجمع با ۱۶ رای قاطع اعضای مجمع برای ۴ سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان همدان انتخاب شدند.

یاری پیش از این رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان همدان بود که برای حضور در انتخابات هیئت کشتی از ریاست هیئت تیروکمان انصراف داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار