فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: دومین محموله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری شده در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سطح شهرستان کبودراهنگ به ارزش بیش از ۲۸۰ میلیون‌تومان در قالب کاروانی امروز صبح به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
کد خبر: ۷۳۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴ 15 April 2019

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: یش از ۲۸۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مناطق سیل زده در شهرستان کبودراهنگ جمع آوری شد.

به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در نشست خبری امروز اظهار داشت: دومین محموله کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی جمع آوری شده در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سطح شهرستان به ارزش بیش از ۲۸۰ میلیون‌تومان در قالب کاروانی امروز صبح به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران در مواقع بحرانی، کمک به مردم کشور است گفت: اتفاقات اخیری که در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان افتاد هموطنان عزیز به کمک نیاز داشتند مردم بسیجی و ولایی شهرستان کبودراهنگ پای کار آمدند و در کنار سپاه و بسیج، اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نمودند ائمه جمعه، ائمه جماعات، شورا‌ها و دهیاران روستا‌ها و کلیه دستگاه‌ها نیز تعامل نمودند خوشبختانه تاکنون بیش از ۲۸۰ میلیون‌تومان وجه نقد و غیر نقد شامل پوشاک، فرش، اقلام خوراکی و مایحتاج ضروری جمع آوری شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: خوشه صنعتی کردآباد با حضور فعال دهیار و بسیجیان روستای کرداباد ۱۰ هزار دست انواع پوشاک تقدیم مردم سیل زده کشور نمودند که بیش از ۱۵۰ میلیون تومان ارزش ریالی آن می‌باشد.

سرهنگ بداغی اضافه کرد: با کمک اقشار مختلف بسیج بویژه بسیج اصناف و ورود قابل تحصین اتحادیه خبازان، بیش از ۴۵ هزار قرص نان به مناطق سیل زده ارسال نمودیم.

وی درپایان با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان به ارزش ۳۰ میلیون تومان عنوان کرد: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی می‌باشند.

 
یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران در مواقع بحرانی، کمک به مردم کشور است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار