تیمور آقامحمدی از انتخاب هنرمند سال ۹۷ همدان خبر داد و اظهار کرد: طی جلساتی که در استان برگزار شد، گزینه‌های مختلفی مطرح شد و در نهایت جمع‌بندی پایانی شد.
کد خبر: ۷۳۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 10 April 2019
معاون فرهنگی حوزه هنری همدان گفت: با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی هنرمند همدانی سید میثم موسویان در سال ۹۷، این هنرمند به عنوان هنرمند برتر سال ۹۷ انتخاب شد.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: این جلسه با حضور مدیران صدا و سیمای مرکز همدان، بنیاد حفظ آثار، سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری همدان و سه تن از هنرمندان پیشکسوت آقایان محمدجواد کبودراهنگی، میرهاشم میری و غلامرضا شاملو برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری همدان خاطرنشان کرد: در نهایت با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی هنرمند همدانی سید میثم موسویان در سال ۹۷، این هنرمند به عنوان هنرمند برتر سال ۹۷ انتخاب شد.

وی اضافه کرد: از جمله فعالیت‌های این هنرمند انقلابی می‌توان به انتشار چندین جلد کتاب، نامزدی جایزه جلال آال احمد و انتخاب به عنوان نویسنده آتیه‌دار انقلاب اشاره کرد.

آقامحمدی با بیان اینکه این هنرمند برگزیده در هفته هنر انقلاب اسلامی طی مراسمی تقدیر می‌شود افزود: در سال‌های گذشته از آقایان حمید حسام و جواد محقق به عنوان هنرمند برتر سال تقدیر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار