میثم ناصرنژاد با اشاره به رأی کمیته انضباطی به سود تیم پاس اظهار کرد: در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم، تیم پاس میهمان پرسپولیس گناوه بود که تیم میزبان در دقایق آخر بازی اقدام به ترک زمین کرد.
کد خبر: ۷۳۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 10 April 2019
سخنگوی باشگاه پاس همدان گفت: تیم پاس با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به پیروزی رسید و به رده دوم صعود کرد.

به گزارش فارس، میثم ناصرنژاد با اشاره به رأی کمیته انضباطی به سود تیم پاس اظهار کرد: در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم، تیم پاس میهمان پرسپولیس گناوه بود که تیم میزبان در دقایق آخر بازی اقدام به ترک زمین کرد.

وی ادامه داد: در نهایت، بازی نیمه تمام ماند و ما راهی همدان شدیم و پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شد تا رأی آن صادر شود.

سخنگوی باشگاه پاس بیان کرد: در نهایت پس از چند هفته، کمیته انضباطی رأی به حقانیت باشگاه پاس داد و نتیجه این بازی سه بر صفر به سود سبزپوشان همدانی اعلام شد.

وی اضافه کرد: در این دیدار تخلفاتی مبنی بر ورود کادر فنی تیم میزبان به زمین مسابقه که منجر به تشنج در بازی و تحریک هواداران شد، کمیته انضباطی طبق گزارش داوران و ناظران بازی رأی بر محکومیت تیم پرسپولیس بندر گناوه صادر کرده و تیم پاس همدان برنده این بازی اعلام شد.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: پاسی‌ها با اعلام این نتیجه با ۳۹ امتیاز به مکان دوم جدول صعود کردند و برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول تنها یک بازی حساس برابر نیروی زمینی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار