در آستانه سفر‌های نوروز ۹۸ معاون گردشگری همدان از راه اندازی قطار‌های گردشگری این مسیر تا اواخر اسفند خبر داد و گفت: این قطار‌های گردشگری که با پکیج تور همراه خواهند بود، شامل هزینه اقامت، غذا و گردش در اماکن تفریحی می‌شوند و هر شرکت مسافرتی می‌تواند این پکیج را آماده و عرضه کند.
کد خبر: ۷۲۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 18 March 2019

در آستانه سفر‌های نوروز ۹۸، آژانس‌های مختلفی به تهیه و تدارک پکیج تور قطار‌های گردشگری غرب کشور خواهند پرداخت.


به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر همدان، در آستانه سفر‌های نوروز ۹۸ معاون گردشگری همدان از راه اندازی قطار‌های گردشگری این مسیر تا اواخر اسفند خبر داد و گفت: این قطار‌های گردشگری که با پکیج تور همراه خواهند بود، شامل هزینه اقامت، غذا و گردش در اماکن تفریحی می‌شوند و هر شرکت مسافرتی می‌تواند این پکیج را آماده و عرضه کند.
 
علی خاکسار در این باره افزود: تور قطار گردشگری به آژانس خاصی واگذار نشده است و همه شرکت‌های مسافرتی آزاد هستند تا این پکیج را طراحی و فروش بلیط را آغاز کنند.

علاوه بر آن، به دلیل افزایش تردد به وسیله خطوط ریلی، خاکسار افزایش دو برابری ظرفیت قطار همدان - مشهد را نیز از جمله اقدامات انجام شده جهت رفاه مسافرین دانست.
 
وی اظهار کرد: حرکت قطار‌های نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز خواهد شد و در این ایام قطار همدان - مشهد به جای یک روز در میان، به صورت روزانه حرکت خواهد کرد. همچنین، قطار نیز به این مسیر اضافه خواهد شد.

معاون گردشگری همدان همچنین از ساخت راه آهن همدان - ملایر خبر داد. راه آهن همدان - ملایر به دلیل نقطه اتصال راه آهن تهران - اراک - کرمانشاه و تهران - همدان - سنندج، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنین، باعث کاهش مسافت بین تهران تا کرمانشاه خواهد شد. به گفته تقی زاده، قطعه دوم پروژه راه آهن همدان - ملایر در مرحله برگزاری مناقصه به سر می‌برد و مجری آن، شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور است.

شما نیز اگر علاقه‌مند هستید تا با بسته‌های گوناگون تور نوروز ۹۸ به مقصد همدان سفر کنید از اقصی نقاط ایران و جهان کافی است با دفاتر خدمات مسافرتی همدان و تهران ارتباط بگیرید این روز‌ها بیش از ۵۰ آژانس مسافرتی در همدان در تکاپو هستند تا ایرانی‌ها را روی ریل قطار راهی پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار