کامران گردان با تاکید براینکه اگر در طول هر دوره خوب تلاش نکنیم نمی‌توانیم اقدامات خوبی را برای شهروندان انجام دهیم، افزود: مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان جایگاه ممتازی دارد و گمان هم نمی‌کنم هیچ نهاد دیگری در استان چنین اتاق فکر قوی و مهمی داشته باشد بنابراین لازم است که ما حداکثر استفاده را از چنین ظرفیتی ببریم.
کد خبر: ۷۰۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 24 January 2019
رئیس شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب در حوزه مدیریت شهری کار‌ها را جلو ببریم، گفت:انجام کار‌های بزرگ در همدان به‌سبب کمبود اعتبار مقدور نیست.

به گزارش تسنیم، گردان در دومین نشست فصلی کمیته‌های تخصصی مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت، شورای شهر و شهرداری در هر دوره، زمان کوتاهی را برای انجام کار‌های مفید در اختیار دارند زمانی که دیگر فرصتی برای آزمون و خطا در آن وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه اگر در طول هر دوره خوب تلاش نکنیم نمی‌توانیم اقدامات خوبی را برای شهروندان انجام دهیم، افزود: مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان جایگاه ممتازی دارد و گمان هم نمی‌کنم هیچ نهاد دیگری در استان چنین اتاق فکر قوی و مهمی داشته باشد بنابراین لازم است که ما حداکثر استفاده را از چنین ظرفیتی ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در حال حاضر در حال عقد چند تفاهم نامه با مراکز پژوهشی هستیم، گفت: امیدوارم بتوانیم بیش از گذشته از نظرات تخصصی اعضای مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر استفاده کرده و آن‌ها نیز نظرات خود را بر محور نیاز‌ها و اولویت‌های شهرداری و شورای شهر متمرکز کنند.

وی با اشاره به موضوع الحاق ۴ روستا به شهر همدان و نظرات کارشناسی مرکز مطالعات درباره این موضوع عنوان کرد: مطالعه، بررسی، پژوهش و ارزیابی عملکرد شورا و شهرداری برای رفع موانع و مشکلات موجود در شهر از دیگر عرصه‌هایی است که می‌توانیم از ظرفیت مرکز مطالعات برای انجام بهتر کار‌ها استفاده کنیم اگرچه ما دوست داریم کار‌های بزرگی انجام دهیم، اما به دلیل کمبود اعتبار نمی‌توانیم.

گردان با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب در حوزه مدیریت شهری کار‌ها را جلو ببریم، تاکید کرد: حرکت ما در این عرصه باید به سمت مسئله محور شدن برنامه‌ها و اقدامات موجود در عرصه مدیریت شهری باشد تا بتوانیم نتیجه مناسب را به دست آوریم.

وی با اظهار خرسندی از عملکرد مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهرگفت: اگرچه در سال‌های گذشته سه بار ریاست مرکز مطالعات تغییر کرده است، اما خوشبختانه اعضای کمیته‌های تخصصی آن ثابت هستند و ما می‌توانیم بیش از گذشته از نظرات آن‌ها در حوزه مدیریت شهری استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار