رئیس اوقاف و امورخیریه اسدآباد از هشت وقف جدید طی امسال در اسدآباد خبر داد و افزود: بیشترین موقوفات برای ساخت حسینیه و مسجد بوده و دو منزل نیز برای اقدامات فرهنگی و دارالقرآن وقف شده است.
کد خبر: ۶۷۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱ 23 October 2018
علی قبادی از توزیع ۵۰ هزار وعده غذایی در موکب شهید قهاری‌سعید در اربعین حسینی خبر داد و گفت: امسال هشت وقف جدید در اسدآباد وقف شده است.

به گزارش فارس، قبادی از برپایی موکب شهید قهاری‌سعید از موقوفات شهرستان اسدآباد برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: اقدامات برای برپایی این موکب در حال انجام است.

وی با بیان اینکه محل استقرار موکب شهید قهاری‌سعید در اتوبان همدان ـ. کرمانشاه، گردنه اسدآباد، مسجد بین راهی امام خمینی (ره) است، گفت: این موکب از یکم آبان ماه آغاز به فعالیت کرده و تا دوازدهم آبان ماه پذیرای زوار اربعین حسینی در شهرستان ملایر خواهد بود.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسدآباد با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها ۵۰ هزار وعده غذایی در موکب شهید قهاری‌سعید اسدآباد در وعده صبحانه، نهار و شام توزیع خواهد شد، گفت: کانکس جداگانه‌ای تعبیه شده تا اقدامات درمانی با حضور پرستار و پزشک برای زوار اربعین حسینی انجام شود.

وی با بیان اینکه در موکب شهید قهاری‌سعید برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی در برنامه است، خاطرنشان کرد: برای شب‌مانی زائران اربعین حسینی فضایی از سوی هلال احمر در شهرستان اسدآباد فراهم شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار