رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همدان گفت: ۱۰ موکب از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در کربلای معلی مستقر می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 22 October 2018
محمدعلی بادامی با بیان اینکه ۱۰ موکب از همدان در کربلای معلی برپا می‌شود، گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی در موکب‌های همدان پذیرایی می‌شوند.

 



 


به گزارش تسنیم، محمدعلی بادامی اظهار داشت: اعزام این موکب‌ها از ۲۶ مهر آغاز شده و به ترتیب در قالب بیش از ۱۰۰ خودرو سنگین و نیمه سنگین عازم کشور عراق شده و از ۳۰ مهر تا ۱۰ آبان فعالیت می‌کنند.

بادامی بیان کرد: نزدیک به ۶۰۰ نیروی خدماتی شامل پزشک، نانوا، روحانی، تأسیسات و ... به‌طور افتخاری در این ۱۰ موکب فعالیت می‌کنند و بیش از ۳۵ هزار وعده غذا هم در هر نوبت بین زائران توزیع می‌شود.

وی گفت: ظرفیت اسکان موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان در هر شب نزدیک به ۲۴ هزار نفر است.

بادامی مطرح کرد: در کنار اسکان و اطعام، برنامه‌های فرهنگی مانند اقامه نماز جماعت، برپایی مجلس روضه و قرائت دعا، تهیه اخبار و گزارش و راه‌اندازی کانال تلگرامی هم پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به طرح "هر زائر یک شهید" گفت: تصاویر شهدا بین زائران توزیع می‌شود و هر زائر به نیت یک شهید زیارت می‌کند.

بادامی اعلام کرد: موکب‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان شامل امام حسن مجتبی (ع)، امام حسین (ع)، امام رضا (ع)، شهید چیت‌سازیان، زیارت عاشورا، سردار همدانی، سیدالشهدا (ع) موقعیت شهید همدانی، شهدای منا، شهدای رزن و شهدای شهر برزول می‌شود.

وی با بیان اینکه هزینه اسکان و اطعام زائران از طرف مردم تأمین شده، اعلام کرد: مردم می‌توانند هدایا و نذورات خود را برای سهیم شدن در پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی به شماره حساب سیبای بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان ۰۲۰۳۷۵۱۶۶۲۰۰۱ واریز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار