رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان همدان با بیان اینکه پیش‌فروش لوازم خانگی برخی از شرکت‌ها در سایت‌های اینترنتی به نوعی سوء استفاده از موقعیت به وجود آمده است، اظهار کرد: هم‌اکنون همه این کالا‌ها در واحد‌های صنفی همدان موجود است و مردم می‌توانند با خرید کالا بلافاصله آن را تحویل بگیرند.
کد خبر: ۶۷۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳ 22 October 2018
امیر خانجانیگفت: برخی از شرکت‌های لوازم‌خانگی با به راه انداختن پیش‌فروش کالا از وضعیت پیش‌آمده سوءاستفاده می‌کنند چراکه مشکلی در عرضه کالا وجود ندارد.

به گزارش فارس، خانجانی با اشاره به اینکه نیازی به تحویل کالا پس از دریافت نقدینگی از مردم وجود ندارد، افزود: کالا‌هایی که پیش‌فروش می‌شود در کف بازار با همین قیمت وجود دارد و بلافاصله نیز به مشتری تحویل داده می‌شود.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی همدان با بیان اینکه منطق این نوع پیش‌فروش را درک نمی‌کنیم، تصریح کرد: اگر مردم نسبت به پیش‌فروش رغبت نشان ندهند شرکت‌ها مجبور می‌شوند که کالا را روانه بازار کنند و به همین قیمت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز واحد‌های صنفی به دنبال مشتری برای کالا‌های خود هستند، ادامه داد: این اقدام تنها می‌تواند نقدینگی در اختیار شرکت قرار گیرد که سرمایه‌گذاری‌هایی در بستر‌های دیگر را انجام دهد.

خانجانی خاطرنشان کرد: مردم نباید به برخی از شرکت‌ها اعتماد کنند چراکه ممکن است هر لحظه مشکلی به وجود آید.

وی با بیان اینکه اگر شرکت‌های خودروسازی به پیش‌فروش می‌پردازد از پشتیبانی دولتی برخوردار هستند، اظهار کرد: این شرکت‌ها باید مجوز‌های لازم را برای پیش‌فروش از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار