رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از فعالیت بیش از ۲۰۰ هیئت مذهبی در محرم امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 30 September 2018
کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از تشکیل کمیته فرهنگی ستاد اربعین این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد شهابی در جلسه برنامه ریزی ایام اربعین شهرستان بهار از تشکیل کمیته فرهنگی ستاد اربعین این شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی این کمیته شامل اعزام ۳ نفر مبلغ به ایستگاه‌های صلواتی، تهیه و توزیع بروشور، ایجاد مرکز مشاوره برای پاسخگویی به سئوالات شرعی، خانوادگی و اعتقادی است.

شهابی عنوان کرد: برنامه‌های سالجاری کمیته فرهنگی در اربعین حسینی تشکیل جلسه با رابطین فرهنگی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام مبلغ و مبلغه به مراکز موردنظر، تهیه و توزیع بروشور، برپایی ایستگاه پاسخگویی به سئوالات شرعی، پیگیری اقامه نماز جماعت و بیان احکام شرعی و سخنرانی است.

شهابی گفت: سال گذشته ۴ ایستگاه صلواتی در اربعین حسینی امر خدمت رسانی به زائرین امام حسین (ع) را انجام دادند.

حجت‌الاسلام محمد جمشیدی با اشاره به لزوم وحدت و انسجام و همکاری بین هیئات مذهبی، گفت: همکاری و انسجام بین تشکل‌ها و هیئت‌ها می‌تواند بسیاری از نواقص را در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های مذهبی برطرف کند و میزان اثرگذاری و نفوذ آن در اقشار مختلف مردم را افزایش دهد.

حجت‌الاسلام جمشیدی بابیان اینکه از سرمایه‌های ملی انقلاب، هیئت‌های مذهبی هستند، گفت: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی بهار با برنامه ریزی و آموزش‌های تخصصی در خصوص مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مقابله با تهاجم فرهنگی و رصد فضای مجازی در سمت و سو دادن به برنامه‌های تشکل‌های دینی تمام توان خود را به کار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار