مراسم بزرگداشت روز جهانی عکاسی ۲۹ مردادماه در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 20 August 2018
مراسم بزرگداشت روز جهانی عکاسی ۲۹ مردادماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم ، عبدالرحمن رأفتی نماینده هیئت مؤسس انجمن عکاسان استان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۲۸ مردادماه روز جهانی عکاسی اظهار داشت: به زودی انجمن عکاسان همدان پس از کسب مجوز‌های لازم فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با اعلام اینکه مراسم بزرگداشت روز عکاسی روز دوشنبه مراسم برگزار می‌شود افزود: امروز عکاسی به عنوان یک صنعت در سطح دنیا مطرح و از بعد صرفاً هنری خارج شده است.

نماینده هیئت مؤسس انجمن عکاسان استان با بیان اینکه در استان همدان ۲۵۰۰ عکاس فعالیت می‌کنند ابراز کرد: با توجه به ظرفیتی که در استان وجود دارد تصمیم گرفتیم انجمن عکاسان استان را با حضور نمایندگان فعالان در این عرصه راه‌اندازی کنیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این انجمن ۱۲ عضو مؤسس دارد و پس از ثبت نهایی مجوز‌های موسسه، با تشکیل کمیته‌های مختلف خدماتی را به جامعه ارائه می‌دهیم.

مهدی شریفی دبیر روز گرامیداشت روز جهانی عکاسی مدیرعامل انجمن هنری رسانه‌ای سیمرغ نیز اعلام کرد: جامعه عکاسی در همدان بزرگ شده است و همین امر نیز سبب تشکیل این موسسه شده است.

وی با اشاره به اینکه ما در استان همدان دستگاه‌های همکار زیادی در این عرصه داریم ابراز کرد: از سال ۹۴ با تشکیل انجمن هنری رسانه‌ای سیمرغ دبیرخانه بزرگداشت روز جهانی عکاسی برای اولین بار در کشور تشکیل‌شده و این سومین سالی است که مراسم بزرگداشت این برنامه در استان برگزار می‌شود.

دبیر روز گرامیداشت روز جهانی عکاسی مطرح کرد: امسال مراسم بزرگداشت روز جهانی عکاسی دوشنبه ساعت ۱۷ با حضور معاون امور هنری وزارت ارشاد برگزار شده و از فعالان این عرصه تقدیر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار