رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه ورود میوه‌های پاییزی به بازار قیمت میوه را تعدیل می‌کند گفت: قیمت میوه‌های تابستانی را میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌کند.
کد خبر: ۶۴۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 18 August 2018
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه ورود میوه‌های پاییزی به بازار قیمت میوه را تعدیل می‌کند گفت: قیمت میوه‌های تابستانی را میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌کند.

به گزارش تسنیم، رضا البرزی اظهار داشت: قیمت میوه ساعتی است و هر روز نسبت به روز گذشته متفاوت است.

وی تصریح کرد: این روز‌ها قیمت میوه وابسته به میزان عرضه و تقاضا و باری که وارد میدان بار می‌شود، است بنابراین نمی‌توانیم قیمت ثابتی را برای انواع میوه عنوان کنیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار همدان با بیان اینکه قیمت محصولات تولیدی همدان مانند هندوانه، خیار و گوجه نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است، ابراز کرد: انتظار می‌رود با ورود میوه‌های پاییزی به بازار قیمت میوه تعدیل شود.

البرزی گفت: میوه‌های پاییز نظیر انار، سیب، آلوبخارا، نارنگی و پرتقال دچار خسارت زدگی نشده اند بنابراین پیش بینی می‌شود قیمت این نوع میوه‌ها مناسب خرید همه اقشار قرار بگیرد.

مشکل گران فروشی نداریم

وی با بیان اینکه نظارت‌های مستقیم ما در سطح بازار ادامه دارد، تصریح کرد: تاکنون با مشکل گران فروشی مواجه نشدیم، اما در کل، امسال بخاطر خسارت زدگی باغات با کمبود و افزایش قیمت میوه‌های تابستانی رو به رو بودیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار با بیان‌اینکه همه ساله نقش باغ‌های اطراف همدان در تامین میوه‌های تابستانی استان پر رنگ بوده و حتی صادرات میوه هم انجام می‌گرفته، ابراز کرد: متاسفانه امسال بخاطر خسارت زدگی باغات همدان و اطراف، دچار کمبود میوه شدیم.

البرزی به آفت زدگی لیموترش در جنوب کشور اشاره کرد و گفت: این آفت زدگی تاثیر نامطلوبی بر روی این محصول گذاشته و موجب افزایش قیمت لیموترش در سطح بازار شده است.

وی به قیمت میوه‌های خارجی مانند موزو انبه اشاره کرد و افزود: قیمت این نوع میوه‌ها وابسته به قیمت دلار است و از قیمت ثابتی برخوردار نیست.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار