نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به واگذاری ساختمان بانک ملی به امامزاده حسین (ع) همدان خبر داد و گفت: بانک ملی همدان در جای دیگری ساخته می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 14 August 2018
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به واگذاری ساختمان بانک ملی به امامزاده حسین (ع) همدان خبر داد و گفت: بانک ملی همدان در جای دیگری ساخته می‌شود.

به گزارش فارس، حمیدرضا حاجی بابایی از برگزاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد در مورد تعیین تکلیف ملک موقوفه بانک ملی در همدان خبر داد و اظهار کرد: جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد و دارایی، استاندار همدان، نماینده، ولی فقیه در استان، آقای خجسته نماینده مردم همدان در مجلس و مسؤولان اوقاف در وزارتخانه داشتیم که در آن مصوبات خوبی به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: این جلسه پیرو جلسه چند هفته پیش با مدیرعامل بانک ملی در خصوص ساختمان بانک ملی مرکزی همدان در زمین موقوفه شاهزاده حسین (ع) بود.

 نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه این موضوع از قبل محل مناقشه بود و درخواست برگزاری جلسه‌ای در خصوص بانک ملی از وزیر اقتصاد داشتم که خوشبختانه این اتفاق افتاد، گفت: در این جلسه معاون اوقاف کشور نیز حضور داشت که به جمع‌بندی‌های خوبی نسبت به مکان موقوفه بانک ملی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه صورتجلسه‌ای آماده شده که مورد توافق همه بوده، اما باید مراحل را طی کند، افزود: نامه‌ای داده شده تا معاون حقوقی رئیس جمهور نیز نظر خود را اعلام کند تا ساختمان بانک ملی به امامزاده شاهزاده حسین (ع) برگردد به شرطی که تخریب نشود، اما در اختیار بارگاه امامزاده قرار گیرد.

حاجی بابایی با بیان اینکه در این جلسه استاندار همدان نیز قول واگذاری محلی برای ساخت بانک ملی را داد، تصریح کرد: شاهزاده حسین (ع) عموی امام زمان (عج) است که با وجود این مکان مقدس شهر همدان باید به عنوان محور و شهر مذهبی مانند شاهچراغ (ع) مطرح شود.

وی در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه واگذاری بانک ملی به امامزاده چه زمانی خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: صورتجلسه تعیین شد تا به نظر معاون حقوقی برسد و در کوتاه‌ترین زمان مسیر واگذاری طی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار