مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: باید با توسعه برنامه‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی فرهنگ کارآفرینی را جایگزین پشت میز نشینی کرد.
کد خبر: ۶۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 07 August 2018
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: باید با توسعه برنامه‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی فرهنگ کارآفرینی را جایگزین پشت میز نشینی کرد.
 
وهب مختاران در جریان انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی گاز همدان اظهار داشت: باید کاری کرد که جوانان تلاش برای کسب مشاغل اداری و پشت میز نشینی را کنار گذاشته و برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال تلاش کنند.
وی اضافه کرد: اجرای دور‌های مهارتی زمینه‌ای برای ایجاد فرصت‌های شغلی است همچنین یکی از ملزومات افزایش درآمد، ارتقای مهارت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار داشت: این تفاهم نامه با هدف توانمندسازی نیرو‌های ماهر کارجو و شاغلان در شرکت‌های پیمانکاری شرکت ملی گاز منعقد شد.

مختاران ادامه داد: با اجرای این طرح از طریق برگزاری دوره‌های مهارتی می‌توان به بهینه سازی مصرف انرژی نیز کمک شایانی کرد.

مدیرعامل شرکت گاز اهمیت این تفاهم نامه مشترک را در حوزه گازبان ها، امدادگران و کنتورخوان‌ها دانست و گفت: امکانات خوبی در اختیار داریم که می‌تواند در بهتر برگزار شدن دوره‌های مهارتی کمک کند.
 
عبدالله فیاض اضافه کرد: پس از بررسی سوابق آموزش داوطلبان، آن‌ها را به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان معرفی می‌کنیم تا موجب افزایش مطالعه، فن و تخصص افراد شود.

۶۵۰ رشته در فنی و حرفه‌ای همدان آموزش داده می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار