نیازمندان و محرومان استان همدان به مناسبت دهه کرامت میهمان خوان با برکت علی ابن موسی الرضا (ع) شدند.
کد خبر: ۶۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 22 July 2018
نیازمندان و محرومان استان همدان به مناسبت دهه کرامت میهمان خوان با برکت علی ابن موسی الرضا (ع) شدند.

دفتر آستان قدس در همدان ۷۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان و محرومان توزیع کرد‌.

به گزارش تسنیم، نیازمندان استان همدان به مناسبت دهه کرامت برای سومین بار در سال ۹۷ امروز میهمان خوان با برکت علی ابن موسی الرضا علیه السلام شدند. 

 حدود ۷۵۰ بسته ارزاق عمومی برای بار سوم توسط آستان قدس رضوی و خیران استان همدان در سال ۹۷ تهیه و امروز بین نیازمندان و محرومان استان توزیع شد. 

خادمیار وقف و نذر دفتر آستان قدس رضوی استان همدان در مراسم اهدای کمک‌های آستان قدس رضوی به محرومان و نیازمندان اظهار داشت: آستان قدس رضوی با همکاری نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در همدان ۲ سال گذشته اقدام به توزیع بسته‌های ارزاق عمومی کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال بسته‌های ارزاق عمومی یک مرحله در ایام نوروز بین محرومان و نیازمندان توزیع شد، افزود: مرحله دوم توزیع ارزاق در ماه مبارک رمضان و مرحله سوم توزیع نیز به مناسبت دهه کرامت و امروز بسته‌های حمایتی بین خانواده‌های نیازمندان توزیع می‌شود.

احمد توکلیان با بیان اینکه در هر مرحله با توجه به موقعیت و به نسبت کمک خیران تعداد بسته‌های ارزاق تهیه شده، متفاوت بوده است، عنوان کرد: در عید نوروز یک هزار و ۲۰۰ بسته ارزاق عمومی بین نیازمندان و محرومان استان همدان از سوی آستان قدس رضوی و خیران استان تهیه و توزیع شد.

خادمیار وقف و نذر دفتر آستان قدس رضوی استان همدان با تأکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان نیز حدود ۹۰۰ بسته ارزاق عمومی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: در حال حاضر ۷۵۰ بسته ارزاق عمومی تهیه شده که امروز در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده، توزیع می‌شود.

توکلیان با اشاره به اینکه هزینه‌ی هر یک از بسته‌های ارزاق تهیه شده حدود ۲۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: این بسته‌ها شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی، ۵ نوع حبوبات، سویا، ماکارانی، یک بطری روغن و یک بسته گوشت یک کیلوگرمی است که این گوشت‌ها از محل قربانی‌های اهدا شده توسط خیران تهیه شده و در کشتارگاه ذبح و به صورت بهداشتی بسته‌بندی شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه بسته‌های ارزاق عمومی تهیه شده توسط خیران استان تأمین شده است، ابراز کرد: ۵۰ درصد باقی مانده نیز توسط آستان قدس رضوی از مشهد تأمین شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار