آیت الله محمدی گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده شود، کاری کنیم که در کشور یک نفر هم بیکار نداشته باشیم.
کد خبر: ۶۲۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ 12 July 2018
نماینده ولی فقیه در استان همدان، در مراسم افتتاح مجتمع بزرگ عطر سیب ملایر ضمن تقدیر از مدیر این مجتمع گفت: افتتاح این مجتمع برای همه مردم ملایر و همه کسانی که به عنوان مسافر در این شهرستان بوده و از این شهرستان عبور می‌کنند به ویژه زائران اربعین یک مکان مناسب و محلی عالی برای پذیرایی است. 

به گزارش تابناک همدان از ملایر ؛ آیت اله غیاث الدین طه محمدی با اشاره به اینکه دین اسلام دین اعتدال است، افزود:  دین اسلام دین اعتدال است،ما باید در امورات زندگی فردی و اجتماعی خود اعتدال داشته باشیم به طوری که هم دنیا را داشته و هم از نعمات خداوند در این دنیا استفاده کرده و هم توشه ای برای آخرت خود اندوخته کنیم .

وی تصریح کرد: انسان باید سعادت دنیا و سعادت آخرت را با هم داشته باشد، کسانی که در دنیا غرق می‌شوند و کسانی که خود را از نعمات دنیا محرم می‌کنند اعتدال نداشته و آخرتشان نیز در خطر است.

آیت اله محمدی خاطر نشان ساخت: مسلمان و شیعه واقعی کسی است که دینش را به خاطر دنیا به خطر نیندازد و دنیایش را نیز به خاطر آخرت رها نکند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: شناخت دین اسلام و ابعاد آن برای موفقیت انسان بسیار مهم است ،کسی که دین را به درستی بشناسد و درک درستی از آن داشته باشد بی شک در امورات زندگی موفق عمل می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده شودگفت: باید کاری کنیم که در کشور یک نفر هم بیکار نداشته باشیم. 

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود تعداد زیاد جوانان تحصیل کرده اما بیکار در کشور اگر برای این جوانان اشتغال ایجاد نشود آسیب‌ها در جامعه زیاد خواهد شد.

آیت اله محمدی یادآور شد: مشکلات با تدبیر درست حل شدنی هستند و باید از همه کسانی که برای ایجاد کار و اشتغال در کشور تلاش می‌کنند حمایت شود.

وحدت در ملایر و استان حاکم است.
 
رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در اولویت قرار گیرد/ افتتاح مجتمع عطر سیب با زیر بنای 4 هزار متر مربع / خواست ملایری ها ثبت جهانی انگور است

محمد کاظمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: یکی از مباحث مهمی که طی سال‌های اخیر مطرح شده تکیه بر داشته های بومی و محلی منطقه بوده وبا توجه به نامگذاری سال‌های اخیر مقام معظم رهبری می‌بینیم که به نوعی همه این سال‌ها تاکید ایشان به مسایل اقتصادی است.

کاظمی افزود: توجه به داشته‌های بومی در ملایر و استان همدان خوب مورد توجه قرار گرفته و در واقع جامعه عمل به شعار رهبری بوده است.

وی خاطر نشان ساخت: ملایر دارای پتانسیل های بسیار بالایی است از جمله ثبت ملی منبت ملایر در سال گذشته یک افتخار بزرگ بود و در آینده نزدیک نیز شاهد ثبت جهانی انگور ملایر خواهیم بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال خوب مسافران و گردشگران از جشنواره مبل ومنبت ملایر در سال گذشته بیان کرد:با توجه به اینکه حدود ۶۰ هزار نفر افراد بومی و غیر بومی از این جشنواره دیدن کردند داشتن مکانی مناسب برای پذیرایی و اسکان مسافران امری ضروری و یک نیاز اساسی است.

کاظمی اظهار امیدواری کرد و گفت:مجتمع عطر سیب با چنین بنای مجلل یک نیاز برای ملایر بود  و داشتن یک هتل نیز از ضروریات شهرستان است که امیدواریم سرمایه گذاران در این مکان نسبت به ایجاد هتل در شهرستان اقدام کنند.

وی با تقدیر از سرمایه گذار این مجتمع گفت: ایشان تا کنون با این واحدهای تولیدی کشمش برای بیش از 130 نفر اشتغال ایجاد کرده و یک الگوی بزرگ برای سایر سرمایه گذاران بوده و ما به وجود چنین سرمایه گذارانی افتخار می‌کنیم.

کاظمی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و عهد شکنیهای دشمن در قبال ملت ایران افزود: همه دنیا مظلومیت ملت  ایران را دیدند که ملت ایران به عهد خود وفادار بود در حالی که دشمنی که ادعای حمایت از حقوق بشر سر می‌دهد چگونه همه الزامات را زیر پا گذاشت. 

وی تصریح کرد: ملت ایران با اتحاد و همدلی و همراهی با مسئولان توانسته شرایط سخت و دشوار را پشت سر بگذارد ،همه مسئولان دولت ، قوای سه گانه و نمایندگان مجلس نیز در مسر فرمایشات رهبری همه تلاش خود را برای رفع مشکلات در کشور خواهند داشت که امیدواریم با ایستادگی و مقاومت مردم از این گردنه سخت نیز به خوبی عبور کنیم.
 
سرمایه گذاران داخلی نیازمند حمایت بیشتر هستند.

در ادامه مدیر عامل مجتمع عطر سیب ملایر نیز با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی و اشتغال امروز دو مسئله مهم و کشور است گفت: همه ما باید در کنار هم برای رفع مشکلات کشور گام برداریم.

خسرو حاتمی افزود: باید با تدبیر و برنامه‌ ریزی از این فرصت‌ها برای جذب گردشگران و مسافران در شهرستان استفاده کرده و در حوزه گردشگری اشتغال بیشتری ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر همه مسئولان و مردم در کنار هم باشند مشکلات حل خواهد شد، افزود: درست است که تحریم‌ها فشارهای زیادی را بر مردم وارد می‌کند اما نباید اجازه دهیم که دشمن از این فرصت به نفع خود استفاده کند.

حاتمی خاطر نشان ساخت: سرمایه گذاران داخلی نیازمند حمایت بیشتر هستند ،باید از سرمایه گذاران بومی برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه استفاده کرد تا این سرمایه گذاران بتوانند سرمایه‌های خود را برای مردم منطقه و رفع بیکاری جوانان به کار گیرند.

وی اظهار داشت:مجتمع عطر سیب با زیر بنای 4 هزار متر مربع در دو طبقه با طرفیت یک هزار و 400 نفر افتتاح می شود و این مجتمع از سال 75 شروع شد و بعد از یک دوره تعطیلی مجدد در سال 81 به صورت جدی پیگیری شد و احداث آن از سال 90 شروع و امروز افتتاح شده است.

مدیر مجتمع عطر سیب یاد آور شد:طرح توسعه این مجتمع  با ایجاد کارخانه کارتون سازی با طرفیت ده هزار تن در سال،7 متل، یک سفره خانه سنتی با ظرفیت 200 نفر و همچنین یک باغ حنابندان و عقد کنان نیز با ظرفیت 500 نفر تا 10 ماه آینده به بهره‌ برداری خواهد رسید.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار