معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري ملایر گفت: دولت وامهاي مناسبي براي ايجاد اشتغال در سطح کشور در نظر گرفته است و در استان همدان نيز با تلاشهاي استاندار محترم اعتبارات خوبي جذب شده است که بايد بتوانيم در شهرستان همه َاعتبارات را براي طرح ها اشتغالزايي به موقع جذب و استفاده نماييم.
کد خبر: ۶۲۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 12 July 2018
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري ويژه ملایر در کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان اظهار داشت:ضعف مدیریت شهرستانی در بعضی ادارات مشاهده می شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، حسين فارسي ضمن انتقاد از عدم پيگري هاي لازم برخي دستگاه ها براي پرداخت وامهاي اشتغالزايي به طرح هايي مصوب، عنوان کرد: وضعيت شهرستان ملاير در بحث استفاده از تسهيلات براي طرح هاي اشتغالزايي در استان همدان مناسب نيست.

فارسی تصریح کرد: دولت وامهاي مناسبي براي ايجاد اشتغال در سطح کشور در نظر گرفته است و در استان همدان نيز با تلاشهاي استاندار محترم اعتبارات خوبي جذب شده است که بايد بتوانيم در شهرستان نيز همه اعتبارات را براي طرح ها به موقع جذب و استفاده نماييم.

وي بیان کرد : تيم اقتصادي دولت در شهرستانها، روساي دستگاه هاي اجرايي و بانکها هستند که بايد هماهنگي بيشتري با يکديگر داشته باشند.

معاون عمرانی فرماندار تاکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی مشکلاتي که در سطح شهرستان قابل حل نيست را بايد با مديران استاني رايزني نمايند و پيگيري مستمري براي برطرف شدن مشکلات داشته باشند.

فارسي افزود: زماني دشمنان اين مرز و بوم ما را با جنگ نظامي و رودر رو مي خواستند متوقف نمايند که با رشادتهاي جوانان عزيز ايران زمين موفق نشدند ولي حالا مي خواهند با ايجاد ياس و نااميدي بين مردم با ما به مقابله برخيزند.

وي خاطر نشان کرد: اين وظيفه همه مسئولين در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است که با تلاشهاي شبانه روزي و جهادي توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب نمايند.

وي یادآور شد: تاکيدات مقام معظم رهبري و رياست جمهور بر بحث اشتغالزايي، وظيفه همه مسئولين را دوچندان کرده است.

وي اصافه کرد: شهرستان ملاير ظرفيت هايي بسيار بالايي دارد و عليرغم تمام کارهايي که در حوزه اشتغالزايي صورت گرفته است ولي وضعيت فعلي مورد قبول و مناسب نيست .

فارسی ابزار نگرانی کرد و گفت:در بین شهرستان های استان همدان در بحث اشتعال در سر فصل های مختلف ما در رتبه ششم استان هستیم و این نشانه عملکرد ضعیف ارگان های دولتی شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار