رئیس حوزه هنری استان همدان به روند تدوین دانشنامه استان همدان اشاره کرد و گفت: ۷۰ اثر از دانشنامه استان همدان در مرحله چاپ است.
کد خبر: ۶۱۹۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 14 June 2018
 رئیس حوزه هنری استان همدان به روند تدوین دانشنامه استان همدان اشاره کرد و گفت: ۷۰ اثر از دانشنامه استان همدان در مرحله چاپ است.

به گزارش مهر، سید محمدباقر حسینی‌سیر در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «از خرداد تا بهمن» خبر داد و گفت: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و حوزه هنری در پانزدهمین سال فعالیت خود برنامه‌هایی را اجرا خواهد کرد.

حسنی‌سیر با بیان اینکه طرح «خرداد تا بهمن» ۹ ماهه است، افزود: از آنجایی که معرفی تولیدات حوزه هنری استان همدان طی خردادماه امسال انجام شده از این پس معرفی و فروش آثار مکتوب، آلبوم و لوح فشرده، فیلم و سایر تولیدات در برنامه است.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی، جشنواره و همایش، نمایشگاه و نیز اجرای تئاتر را از برنامه‌های تیرماه برشمرد و گفت: درراستای ایجاد بانک اطلاعات و آرشیو انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ثبت پژوهشی خاطرات بیش از ۱۳۰ مبارز انقلاب اقداماتی در دست اجراست.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا


رئیس حوزه هنری استان همدان به روند تدوین دانشنامه اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ اثر به صورت چاپ شده در حال تدوین و صفجه آرایی است و بخشی هم در مرحله مذاکره و عقد قرارداد است.

وی از در دست اقدام بودن تولید ۴ فیلم در همدان خبر داد و گفت: یک مورد پویانمایی با عنوان «آخرین ماهی» به کارگردانی محمود صائمی در دست تولید است.

رئیس حوزه هنری استان همدان افزود: بیش از ۲۰۰ جلد از دانشنامه در دو بخش اصلی و پیوست‌ها شامل سه دوره قبل از اسلام، دوران اسلامی و دوران معاصر است که تاکنون حدود ۲۰۰ جلد جمع‌آوری شده، ۷۰ اثر در حال تدوین و چاپ و ۲۰ اثر در مرحله نهایی است.

وی معرفی افتخارات و دستاورد‌های نخبگان استان، معرفی هنرمندانه دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف در استان، آنچه باید باشیم در قالب آینده همدان از دریچه هنر و ادبیات و برپایی نمایشگاه و شب‌های هنر انقلاب از دیگر برنامه‌ها تا بهمن ماه امسال دانست.

حسینی سیر بابیان اینکه فیلم مستند «به روایت یک سرباز» زندگینامه باقر سیلواری رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس به کارگردانی احسان صدیقی آماده شده است، گفت: مستند عکاسی همدان با عنوان «روز‌های خاکستری» به کارگردانی کیارش کرمی و مستند «شهری در زیرزمین» اثر میلاد مشاقیمی که به شهر زیرزمینی ارزانفود می‌پردازد نیز از دیگر تولیدات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار