امیر عظیمی که بیش از این با انتشار یک پست در فضای مجازی از مدیرعاملی پاس خداحافظی کرده بود، روز گذشته در یک اقدام جالب، مدیر آکادمی این باشگاه را منصوب کرد.
کد خبر: ۶۱۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ 13 June 2018
امیر عظیمی که بیش از این با انتشار یک پست در فضای مجازی از مدیرعاملی پاس خداحافظی کرده بود، روز گذشته در یک اقدام جالب، مدیر آکادمی این باشگاه را منصوب کرد.

به گزارش فارس، باشگاه پاس که روزگاری برای خودش یال و کوپالی داشت و مردان بزرگی را در خود می‌دید، امروز به واسطه سوء مدیریت بدون یال و کوپال در انتهایی‎ترین نقطه فوتبالی کشور حضور دارد.

تیمی که روزگاری افراد بنامی همچون آجورلو، غیاثی، ملاحی، و حتی اولیایی را بالای سر خود می‌دید، امروز جولانگاه افرادی شده که حتی درک درستی هم از ورزش ندارند چه برسد به رشته پرمخاطب و پرهیجان فوتبال.

آری، هنوز مشخص نیست این افراد بر اساس کدام منطقی سکاندار تیمی شده‌اند که آخرین قهرمانی آسیا را برای فوتبال ما به ارمغان آورده‌است.

اما این روز‌ها حال پاس ناخوش است و زمامداران این تیم در حال خریدن زمان و بازی با افکار عمومی هستند.

یک روز از خرید تیم در لیگ دسته اول صحبت می‌کنند روز دیگر به سراغ یک تیم لیگ دویی می‌روند.

یک روز هوای تیم لیگ برتری به سرشان می‌زند و روز دیگر بررسی می‌کنند که حضور در لیگ دسته سوم هم بد نیست!

هنوز نمی‌دانند با خودشان چند چند هستند و حتی پولی هم برای تیم‌داری در لیگ دسته سوم در بساط ندارند چه برسد به خرید امتیاز ۴۰ میلیارد ریالی در لیگ دسته اول!

اما در این میان، امیر عظیمی مدیرعامل ناشناخته تیم پاس با انتشار یک پست کامل احساسی در فضای مجازی از تیم پاس خداحافظی می‌کند و قریب به دو هفته خبری از او مشخص نمی‌شود.

اما به یکباره، روز گذشته این مدیرعامل از پس پرده بیرون می‌آید و دست به یک انتصاب می‎زند و مدیر آکادمی این باشگاه را در راستای درآمدزایی از مدرسه فوتبال منصوب می‌کند.

آکادمی که در سال‌های گذشته حتی نتوانسته است یک بازیکن در حد لیگ ۲ و ۳ برای پاس تربیت کند.

اما نکته جالب ماجرا این است که این مدیرعامل که خداحافظی کرده است و مدتی هم در باشگاه حضور فیزیکی نداشته است، چگونه به یکباره حکم انتصاب در باشگاه می‎زند، انگار وعده وعید‌های داده شده به وی کمی رنگ واقعیت گرفته است تا دوباره برای سکانداری پاس ترغیب شود.

اما چیزی که مبرهن و نمایان است که از داخل این باشگاه تنها خبر‌هایی جز سردرگرمی وجود ندارد و هنوز خودشان هم نمی‌دانند که می‌خواهند در لیگ دسته سوم تیمداری کنند، در لیگ ۲ شرکت کنند یا تیم دسته اولی خریداری کنند.

شهردار همدان این روز‌ها در حال رتق و فتق امور کلانشهر همدان است و در حیات خلوت ذهن خود برای پاس نقشه‌ای می‌ریزد که آن تنها منوط به موافقت دیگر اعضای هیأت مدیره است.

استاندار همدان که این‌روز‌ها یک پایش در تهران و یک پایش در همدان است و آنقدر گرفتاری فکری دارد که جایی برای وقت گذاشتن به پاس ندارد و حتی با توجه به حجم برنامه‌های رویداد همدان ۲۰۱۸، پولی هم برای خرج کردن در پاس نخواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس نیز که پرچمدار نمایندگان ولایی مجلس است، این روز‌ها سخت به دنبال عدم تصویب FITF است و او هم نباید با توجه به مشکلات عدیده کشور، به فکر خرید تیم برای پاس باشد.

مدیرکل ورزش استان هم با جیب خالی و دست تنها نمی‌تواند به خرید ۴۰ میلیارد ریالی برای پاس فکر کند رقمی که از کل بودجه ورزشی این اداره کل هم بیشتر است و در نهایت باید فکر خود را معطوف به حضور ورزشکاران همدانی در کاروان بازی‌های آسیایی و در نهایت در خشش آن‌ها در جاکارتا کند تا تیم پاس؛ و بقیه اعضای هیأت مدیره پاس هم یعنی کشک و بیشتر نقش دکوری در این تیم داشته و قدرت تصمیم گیری ندارند.

آری این است قصه پاس که این روز‌ها در آتش بی‌تدبیری می‌سوزد و با ادامه همین روند هم شاید حضور در لیگ دسته سوم آرزویمان شود و با از دست دادن زمان تنها ۱۲ بازی میهمان این لیگ باشد و دیگر تمام....
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار