کد خبر: ۶۱۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 10 June 2018
سازمان جهانی گردشگری مستقر در شهر مادرید اسپانیا، از نمایندگی‌های سازمان ملل در بخش گردشگری است که در رابطه با امور جهانگردی سیاستگذاری می‌کند و امروزه پیشتازترین و شناخته شده‌ترین سازمان بین المللی مرتبط با سفر و گردشگری در جهان است.
 
سازمان جهانی گردشگری هر سال نشستی در خصوص گردشگری دارد که امسال بخت با همدان یار شد و به همت مدیریت شرکت علیصدر میزبانی این نشست نصیب همدان شد.

شرکت سیاحتی علیصدر نیز از سال ۱۳۷۰ با همکاری سازمان ایرانگردی و جهانگردی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان و شهرداری همدان و با هدف ایجاد بستر‌های مناسب برای ارائه خدمات بهتر برای جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه علیصدر ایجاد شد و هم اکنون یک کرسی از ۱۲ کرسی هیات رئیسه سازمان جهانی توریسم را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل شرکت علیصدر در نشست خبری رویداد همدان ۲۰۱۸ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبلیغات ضربتی این رویداد فراملی توسط صدا و سیما و رسانه‌های جمعی آغاز شده است، افزود: نشست اعضای سازمان جهانی گردشگری سالانه برگزار می‌شود و ما تلاش کردیم امسال چهلمین نشست اعضای این سازمان در همدان برگزار شود.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه برنامه‌های این نشست توسط سازمان جهانی گردشگری و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، گفت: ریز برنامه‌های این نشست از طرف سازمان جهانی گردشگری اعلام شده و این برنامه‌ها از ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه امسال به میزبانی همدان برگزار می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدرتصریح کرد: یک سری از برنامه‌های تبلیغاتی این نشست آغاز شده و یک کلیپ ۶ دقیقه‌ای از شگفتی‌های غار علیصدر به همراه ویژه نامه همدان توریسم در قالب دعوتنامه در بین اعضای اجلاس حاضر در همایش غذا در تایلند توزیع شد.

وی با اشاره به برنامه‌های برگزاری اجلاس، خاطر نشان ساخت: یک روز قبل از آغاز رسمی اجلاس، پیش‌تور و یک روز بعد از آن نیز پس‌تور برای این اجلاس در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه با همه توان برای میزبانی از رویداد آماده می‌شویم، یادآور شد: نه تنها علیصدر یا همدان بلکه هیچ ایرانی برای میزبانی این رویداد کم نمی‌گذارد و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

یاری اضافه کرد: سازمان جهانی گردشگری دارای ۵۰۰ عضو از جهان است که اکنون دغدغه ما حضور اعضای بیشتری از اعضا در همدان هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: تا آبان ماه که زمان برگزاری اجلاس جهانی گردشگری است، نشست‌هایی در کشور‌های مختلف برگزار می‌شود که کلیپ‌های همدان را نشان خواهند داد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدربا اشاره به اهداف رویداد «همدان ۲۰۱۸» تصریح کرد: یکی از اهداف همدان ۲۰۱۸ این است که مردم پای کار باشند که بر این اساس شرکت علیصدر طرح‌هایی از جمله همایش پیاده‌روی دارد که ۹ شهریور ماه همزمان با عید غدیر برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است که ریزبرنامه‌ها از سوی سازمان جهانی گردشگری برنامه‌ریزی می‌شود که امسال موضوع اجلاس «گردشگری و توسعه پایدار» است و سخنرانان خاص خود را دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار