رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: کشتارگاه‌های غیرمجاز واقع در ابتدای خضر (پل هوایی) این شهر عامل نارضایتی مردم است.
کد خبر: ۶۰۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ 10 May 2018
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: کشتارگاه‌های غیرمجاز واقع در ابتدای خضر (پل هوایی) این شهر عامل نارضایتی مردم است.
 
به گزارش ایرنا، حمید بادامی نجات در نشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از کم توجهی مسئولان نسبت به شرایط این منطقه گفت: این مکان در حوزه شهری واقع شده و اطراف آن نیز منازل مسکونی وجود دارد که سال‌ها مردم تردد می‌کنند و وجود کشتارگاه نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: در این منطقه همچنان شاهد سگ و گوسفند فروشی هستیم که به هیچ عنوان مورد قبول ساکنان محل نیست.

بادامی نجات بیان کرد: تاکنون ۴۰ واحد این کشتارگاه غیرمجاز جمع آوری شده و تنها کمتر از ۱۰ واحد باقی مانده که انتظار می‌رود به همت تمامی مسئولان اجرایی مرتبط بتوانیم نسبت به جمع آوری کامل کشتارگاه اقدام کنیم.
وی افزود: کشتارگاه همدان باید تعیین تکلیف شود چرا که هم اینک شاهد نارضایتی مردم منطقه خضر هستیم.

اختصاص چهار هکتار برای ساماندهی پرنده فروشان

کارشناس فنی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری همدان نیز با تاکید بر انتقال هرگونه خرید و فروش حیوانات اهلی گفت: امسال نسبت به جابجایی و انتقال پرنده فروشان داخل شهر به منطقه‌ای خارج از شهر همدان اقدام می‌کنیم.

وحید پیله ور افزود: چهار هکتار زمین جنب میدان امام حسن (ع) همدان بالاتر از باغ بهشت برای پرنده فروشان در نظر گرفته ایم و امسال این طرح اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش مجموعه شهرداری ساماندهی مشاغل مزاحم است و انتظار داریم در حوزه حیوانات نیز همکاری لازم صورت گیرد.

فعالیت بخشی از کشتارگاه قدیمی و سابق شهر همدان و عرضه گوسفند در این منطقه نارضایتی مردم را به دنبال داشته است.

تاکنون حدود ۴۰ واحد کشتارگاه غیر مجاز در این شهر جمع ظاوری شده است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار