مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: معلمان آموزش و پرورش استثنایی همدان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم جشنواره تدریس گروه چندمعلولیتی شمال‌ غرب کشور شدند.
کد خبر: ۵۹۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 25 April 2018
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: معلمان آموزش و پرورش استثنایی همدان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم جشنواره تدریس گروه چندمعلولیتی شمال غرب کشور شدند.

به گزارش فارس، محمد پورداوود با بیان اینکه در اولین جشنواره تدریس گروه چندمعلولیتی شمال‌غرب کشور معلمان توانمند استان همدان موفق به کسب دو رتبه کشوری شدند، اظهار کرد: این موفقیت ارزشمند را به جامعه آموزشی استان تبریک می‌گویم.

وی گفت: میترا مجذوبی، زیبا مهری، ماندانا قهرمانی و آذر حاتمی از مدرسه استثنایی علاقبندیان همدان با موضوع تدریس نشانه «ر» مقام اول این مسابقات را از آن خود کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: زهرا پورجبار، معصومه کولیوند و صدرا چراغعلی ازمدرسه شهید اکبری شهرستان تویسرکان با موضوع «تدریس علامت بیشتر» مقام سوم را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه امروزه معلمین بایستی زمینه‌های مشارکت دانش‌آموزان را در فعالیت‌های خلاقانه آموزشی فراهم کرده ومانع از حافظه‌پروری در آنان شوند، تصریح کرد: در یک نظام آموزشی پویا، خلاق و نخبه‌پرور، معلمان با راهنمایی ارزشمند خود به دانش‌آموزان می‌آموزند که چگونه یاد بگیرند و به تجربه‌های فردی و گروهی بپردازند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار