جشنواره ملی خاطره نویسی ویژه سردار شهید حسین همدانی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۶۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 15 February 2018
جشنواره ملی خاطره نویسی ویژه سردار شهید حسین همدانی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، ۳۰۰ اثر از ۱۲ استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که روند مطالعه، بررسی، داوری و اعلام نتایج انجام شد.

در آئین اختتامیه جشنواره ملی خاطره نویسی سردار شهید حسین همدانی پنج اثر برتر این جشنواره معرفی و سیدحسین ابراهیمی، سعید بادامی، محمد تاجیک، زهرا حسینی و بهروز گودرزی صاحبان پنج اثر برتر جشنواره ملی خاطره نویسی شناخته شدند.

این جشنواره در پنج محور خاطره نویسی از کودکی و نوجوانی، مبارزات قبل از انقلاب تا مقطع پیروزی، حضور در کردستان قبل از آغاز جنگ تحمیلی، دوران دفاع مقدس، مقابله با فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و حضور موثر در جنگ با تکفیری‌ها برگزار شد.

در آئین اختتامیه این جشنواره حمید حسام از نویسندگان خاطرات دفاع مقدس به بیان خاطراتی از سردار شهید حسین همدانی پرداخت و در ادامه نمایش رادیویی حبیب حرم رونمایی شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در ۱۶ مهرماه سال ۹۴ در حین انجام ماموریت در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

پیکر شهید همدانی به علت علاقه وی به مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه سابق همدان در زادگاهش تشییع و در جوار قبر این بزرگوار به خاک سپرده شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار