رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: سال آینده همایش گردشگری در نهاوند برگزار می‌شود و برگزاری این همایش می‌تواند استارت توسعه صنعت توریسم و گردشگری اقتصادی را در نهاوند رقم بزند.
کد خبر: ۵۴۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 04 January 2018

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نهاوند گفت: سال آینده همایش گردشگری در نهاوند برگزار می‌شود و برگزاری این همایش می‌تواند استارت توسعه صنعت توریسم و گردشگری اقتصادی را در نهاوند رقم بزند.

۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ استان‌ها همدان نظرات

جاذبه‌های گردشگری چابهار

محسن جانجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری که شهرستان نهاوند دارد شرایطی را فراهم کرده است تا سال آینده که همدان پایلوت گردشگری می‌شود، هم‌زمان در نهاوند هم همایشی با عنوان «همایش گردشگری» برگزار شود و به معرفی این جاذبه‌ها بپردازد.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ اعتباری برای برگزاری این همایش تخصیص نیافته است و اگر این اعتبار تخصیص پیدا نکند نمی‌توانیم همایش گردشگری را در نهاوند برگزار کنیم.

جانجان افزود: در شرایط فعلی کمیته‌های علمی و اجرایی همایش برگزار شده است و محل برگزاری همایش هم دانشگاه آزاد معرفی شده است که مقالات علمی با موضوع چالش‌ها و ظرفیت‌های گردشگری نهاوند به دبیرخانه این دانشگاه ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: تا جایی که بدون هزینه توانسته‌ایم کار را پیش برده‌ایم، اما به هر حال پوستر و راه‌اندازی سایت و ... نیاز به هزینه دارد که امیدواریم هر چه زودتر این اعتبار اختصاص یابد و بتوانیم اردیبهشت ماه شاهد برگزاری این همایش به‌عنوان نخستین همایش گردشگری در نهاوند باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردگشری نهاوند بیان کرد: با برگزاری این همایش ظرفیت‌های نهاوند به‌خوبی، خصوصا به سرمایه گذاران معرفی می‌شود و این مساله، راه را برای توسعه صنعت توریسم در نهاوند هموار می‌کند، ولی همه این شرایط بستگی به تامین اعتبار این همایش دارد.

جانجان با اشاره به برگزاری جشنواره در حاشیه این همایش، اظهار داشت: در حاشیه این همایش هم قصد داریم جشنواره‌ایی در سراب‌های گیان، گاماسیاب با حضور سرمایه‌گذاران، برای معرفی بیشتر سراب‌های نهاوند برگزار شود که البته این جشنواره هم هزینه‌هایی در بر دارد و امیدواریم هرچه زودتر اعتبار این همایش تامین شود.

وی تصریح کرد: با وجود این همه ظرفیت طبیعی و جاذبه گردشگری که در نهاوند وجود دارد قرار است این جاذبه‌ها و ظرفیت‌ها برای اولین بار آن‌گونه که شایسته است در سطح ملی و حتی فرا ملی معرفی شود و این همایش می‌تواند استارت توسعه صنعت توریسم و معرفی نهاوند باشد و گردشگری اقتصادی را در نهادند کلید بزند.

جانجان افزود: امیدواریم با تامین اعتبار برای این همایش شرایطی فراهم شود تا ظرفیت‌های نهاوند در سطح ملی معرفی شود و گردشگردی اقتصادی هم در شهر سراب‌ها رونق بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار