چهار کارگاه آموزشی با حضور دو استاد خارجی و دو استاد ایرانی در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 29 November 2017
چهار کارگاه آموزشی با حضور دو استاد خارجی و دو استاد ایرانی در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزار می شود.

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، کارگاه های آموزشی این دوره از جشنواره از روز شنبه ۱۱ آذر ماه با حضور گری فریدمن از کشور استرالیا آغاز می شود.

این هنرمند کارگاهی را با عنوان «دنیای کاغذی» ویژه مربیان کودک و نوجوان برگزار می کند.  

این کارگاه به مدت دو روز و طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۱ و ۱۲ آذر ماه در قالب دو جلسه شش ساعته برپا می شود و قرار است در این کارگاه هر یک از شرکت کنندگان یکی از خاطرات مهم زندگی خود را مرور کنند.

کارگاه «ادبیات نمایشی برای نوجوانان و نقش متون نوشتاری در تئاتر» دیگر کارگاهی است که در این دوره از جشنواره برگزار می شود.

این کارگاه با حضور هنینگ فن گاف از کشور آلمان ویژه شرکت کنندگان در جشنواره برپا می شود و کارگاه نامبرده به مدت یک روز و در روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه به مدت سه ساعت برگزار خواهد شد.

در همین روز کارگاهی دیگر با نام «مشق اکسیر» توسط مهدیه مهدوی از ایران برگزار می شود که این کارگاه نیز در قالب یک جلسه سه ساعته در روز دوشنبه ۱۳ آذر  ویژه مربیان و کودکان برگزار می شود.

آخرین کارگاه جشنواره با عنوان «تناسب افق نمایشگری نمایشگران و افق تماشاگری مخاطبان در تئاتر کودک و نوجوان» نیز  با حضور سعید اسدی از ایران برگزار خواهد شد.

این کارگاه نیز روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه برای گروه های شرکت کننده در جشنواره برپا خواهد شد و کارگاه نامبرده در قالب یک جلسه سه ساعته برگزار می شود و با برپایی آن، کارگاه‌های این دوره از جشنواره به پایان می رسد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از ۱۰ تا ۱۵ آذر ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار